Το γνωστό ακλόνητο πλαίσιο χωροδικτύωμα και το ευμέγεθες αλουμινένιο ψαλίδι του RC390 δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις καθώς έχουν αποδείξει την αξία τους και συνεχίζουν να τραβούν τα βλέμματα, αλλά πλέον η KTM δεν είναι η μόνη που χρησιμοποιεί χωροδικτύωμα στην μικρή κατηγορία.
Μπορεί αυτός ο τύπος πλαισίου να είναι συνυφασμένος με ευρωπαϊκές μοτοσυκλέτες, όμως η Kawasaki έχει επιλέξει αυτό τον δρόμο ακόμα και για πανίσχυρα μοντέλα όπως το Η2, αποδεικνύοντας ότι η τεχνογνωσία της δεν σταματά στα καθιερωμένα. Έτσι, το νέο Ninja χρησιμοποιώντας χωροδικτύωμα με τον κινητήρα ως δομικό στοιχείο, πετυχαίνει την απαραίτητη ακαμψία, ενώ διατηρεί το βάρος σε χαμηλό επίπεδο το οποίο με πλήρη υγρά δεν ξεπερνά τα 168 κιλά (έξι κιλά ελαφρύτερη από την Ninja 300).
Στον τομέα των αναρτήσεων το Ninja εφοδιάζεται με συμβατικές λύσεις που αποτελούνται από τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χιλ και μονό αμορτισέρ το οποίο εδράζεται με μοχλικό, σε αντίθεση με τo RC 390 που κερδίζει τις εντυπώσεις καθώς εξοπλίζεται από την WP με ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλ. και ένα μονό αμορτισέρ χωρίς μοχλικό. Ακόμα ένας τομέας που το RC 390 ξεχωρίζει είναι αυτός της πέδησης. Ο μπροστινός δίσκος είναι πλέον 320 χιλ (10 χιλ μεγαλύτερος από την προηγούμενη γενιά) και σταματά από μια τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα της Bybre (θυγατρική της Brembo), ενώ το Ninja διαθέτει δίσκο 310 χιλ και συμβατική διπίστονη δαγκάνα της Nissin. Η πίσω δαγκάνα του Kawasaki είναι επίσης διπίστονη και ο δίσκος μαργαρίτα 220 χιλ, 10 χιλ μικρότερος από τον αντίστοιχο του KTM που πλαισιώνεται από μονοπίστονη δαγκάνα. Φυσικά και οι δύο μοτοσυκλέτες εφοδιάζονται με ABS ώστε να αποφεύγονται τα μπλοκαρίσματα των τροχών σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης.