Κινητήρας

Κινητήρας

Ένας κινητήρας διαμάντι για να καταπίνει χιλιόμετρα, ο τετράχρονος, υγρόψυκτος, τετρακύλινδρος σε σειρά των 1.043 κυβικών εκατοστών, με ροπή που φαίνεται από τις πρώτες κιόλας στροφές, αμεσότητα στις μεσαίες και διάρκεια στις υψηλές. Το έντονο χαμόγελο που σχηματίζεται συχνά πυκνά μέσα από το κράνος, το προκαλεί το «ισχυρό» ήρεμο δούλεμα του, που αποδίδει 120 ίππους στις 9.000σ.α.λ και ροπή που ανέρχεται στα 102Nm στις 7.500 στροφές ανά λεπτό. Ακουμπώντας το δεξί γκρίπ και περιστρέφοντας το, καταλαβαίνεις ότι η διαδρομή της γκαζιέρας του είναι μακριάς κλιμάκωσης, συντελώντας στο να την κλείνεις μόνο για κατεβάσματα χωρίς να χρειαστεί το πάτημα της μανέτας του συμπλέκτη, μιας και είναι εξοπλισμένη με KQS (Kawasaki Quick Shifter) Up & Down. Η λειτουργία του Quick Shifter έχει ωραία μαλακή αίσθηση, αλλά οι αλλαγές γίνονται  λίγο απότομα και με μια μικρή χρονοκαθυστέρηση.  Διαθέτει συμπλέκτη Assist & Slipper χρησιμοποιώντας δύο τύπους έκκεντρων (ένα υποβοήθησης και ένα ολίσθησης) για τη συμπίεση-διαχωρισμό της καμπάνας συμπλέκτη και του πλατό πίεσης. Ένα πλήθος προγραμμάτων θα συντελέσουν στην οδηγική ευχαρίστηση, μιας και η διάθεση των τεσσάρων Riding modes των Sport, Road, Rain και Rider θα μας φέρουν πιο κοντά στα οδηγικά μας θέλω. Ο πίσω τροχός της Versys, δεν κάθεται σε ησυχία όταν το KTRC (Kawasaki Traction Control) είναι απενεργοποιημένο, αφήνοντας ίχνη ελαστικού στους γυαλιστερούς δρόμους και γερές δόσεις αδρεναλίνης όταν βρίσκεται στον αέρα ο μπροστινός τροχός! Αν παρόλα αυτά θελήσουμε να κάτσουμε ήσυχοι απολαμβάνοντας τις έντονες επεμβάσεις KTRC, τo θέτουμε σε λειτουργία σε μία από τις τρείς θέσεις που διαθέτει, επιφέροντας μας σε τάξη. Το πιο σημαντικό που θα παίξει ρόλο σε καθημερινό επίπεδο, είτε για βόλτες του Σαββατοκύριακου, είναι η κατανάλωση η οποία θα κυμανθεί εκτός πόλης στα 5,25λτ/100χλμ και σε μεικτό κύκλο στα 5,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Το σύστημα διάταξης των σωλήνων της εξάτμισης είναι 4-1-1, παράγοντας εθιστικούς μελωδικούς ήχους.                                                 

Επιδόσεις  
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 1,8
0 - 100 (δευτερόλεπτα) 4
0-160 (δευτερόλεπτα) 8,42
60 - 120 με 4η (δευτερόλεπτα) 4,44
60-160 με 4η (δευτερόλεπτα) 6,29
100 - 0 (μέτρα) 43
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 5,9
Κατανάλωση ταξιδιού (λτ./100χλμ) 5,25
                             

Σελίδα 1Kawasaki Versys 1000 S - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά