Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία

Aνεση – Εργονομία

Με το που κάθεσαι πάνω στη Versys, νοιώθεις έντονο το στοιχείο του τουρισμού που αποπνέει η ναυαρχίδα της Kawasaki. Η διάθεση του πλούσιου αφρώδες υλικού της σέλας με την  ανάλογη ζώνη πυκνότητας, θα καταπλήξει και το πιο απαιτητικό έτερον ήμισυ. To ύψος της από το έδαφος είναι 840mm, ενώ μπορεί να εξοπλιστεί και με την πιο χαμηλή σέλα κατά 20 χιλιοστά. Εργονομικά, στενεύει στο εμπρός μέρος του αναβάτη, συντελώντας στο σωστό αγκάλιασμα του ντεπόζιτου, δίνοντας δυνατότητες  για ανεξάντλητο τουρισμό χωρίς κόπωση. Τις κρύες μέρες του χειμώνα, τα χέρια μας θα παραμείνουν ζεστά, καθώς η Versys 1000 S εξοπλίζεται με θερμαινόμενα γκρίπ τριών θέσεων, τα οποία ενεργοποιούνται από ένα μικρό κουμπί που υπάρχει στα αριστερά χειριστήρια και προστατευτικές χούφτες. Αγκαλιάζοντας το ρεζερβουάρ σφιχτά, νιώθεις ότι είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα σου, κρατώντας τους προσαγωγούς σε άνετες θέσεις, ούτε πολύ ανοιχτούς αλλά ούτε πολύ κλειστούς. Στον αγώνα ρίχνεται και η ψηλή-φαρδιά ζελατίνα, όπου θα χρειαστεί να σταματήσουμε για να τη ρυθμίσουμε καθΆ ύψος, μέσω των ροζετών που βρίσκονται στα πλαϊνά της βάσης, όπου χρήζουν λίγης προσοχής παραπάνω, μιας και χαλαρώνουν εύκολα. Η ώρα για να κινηθούμε μέσα στους ρυθμούς της πόλης, στο κλεινόν άστυ, δεν αργεί να έρθει και η καλή λαβή που προσφέρει το αλουμινένιο τιμόνι μεταβλητής διατομής, μαζί με το ικανοποιητικό κόψιμο του, κάνει τις μανούβρες ευκολότερες. Η αδιάβροχη παροχή ισχύος DC 12V που βρίσκεται στα αριστερά της οθόνης, καλύπτεται με ένα προστατευτικό πλαστικό καπάκι. Η τεχνολογία της Keyless λειτουργίας απουσιάζει, χωρίς όμως να μας λείπει, μιας και το συμβατικό κλειδί, προσδίδει κύρος παλαιάς κοπής! Ξεκλειδώνοντας το τιμόνι και θέτοντας σε λειτουργία την έγχρωμη TFT οθόνη, εμφανίζονται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες σε λευκό ή μαύρο φόντο, εναλλάσσοντάς το στο επιθυμητό, μέσω ενός κουμπιού στα δεξιά χειριστήρια, με στιγμιαίο πάτημα. Εκεί θα βρούμε τον διακόπτη για τα μεγάλα φώτα, το κουμπί των θερμαινόμενων γκρίπ, τα κουμπιά για τις επιλογές του Cruise Control, διακόπτες για την πλοήγηση στο μενού ρυθμίσεων, των φλάς και της κόρνας. Στα δεξιά χειριστήρια υπάρχει η μίζα και το κουμπί Select, το οποίο σε οδηγεί μέσα στις ρυθμίσεις της Versys 1000 S. Τα δύο Interface που προσφέρει η τετράγωνη οθόνη διαθέτουν κάποιες ίδιες πληροφορίες, ξεχωρίζοντας το κάθε ένα με τον δικό του τρόπο. Το Type1 προσφέρει πιο πολλές χρηστικές πληροφορίες, όπως τους 2 μερικούς χιλιομετρητές, κλισίμετρο, ολικό μετρητή χιλιομέτρων, μετρητή μέγιστης κλίσης αριστερά-δεξιά, μέσης ταχύτητας, συνολικής ώρας οδήγησης, εξωτερικής θερμοκρασίας, ρολόι, ένδειξη σχέσης ταχύτητας, θερμοκρασία ψυκτικού υγρού, στάθμη καυσίμου, επιλεγμένου προγράμματος οδήγησης, ECO ένδειξη τρόπου οδήγησης, Cornering lights και Kawasaki Quick Shifter. Στο Type 2 συναντάμε μια πιο έγχρωμη αγωνιστική μορφή, προσφέροντας λιγότερες ενδείξεις από αυτές που υπάρχουν ήδη στο Type 1, αλλά με τρείς δυνατές προσθήκες, αυτών των γραφημάτων σε μορφή μπάρας στο άνοιγμα του γκαζιού, στην άσκηση πίεσης κατά το φρενάρισμα, καθώς και την κατανομή ποσοστού μπάρας φορτίου δύναμης κατά τις πιέσεις αυτών. Μια ευχάριστη νότα δίνει το αναλογικό στροφόμετρο, θυμίζοντας παλιάς εποχής πάνελ οργάνων. Επίσης, η αυτόματη διαχείριση φωτισμού της οθόνης, καθιστά άμεση προσάρμοση της φωτεινότητας της, αναλόγως τον εξωτερικό φωτισμό περιβάλλοντος, για να μην δυσκολευόμαστε με την ανάγνωσή της.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Σελίδα 1Kawasaki Versys 1000 S - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά