Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα

Το εξαιρετικά μυώδες σώμα της Versys είναι φτιαγμένο από αλουμινένιους σωλήνες στρόγγυλης διατομής, φέροντας ξεχωριστό ατσάλινο υποπλαίσιο, επίσης στρόγγυλης διατομής. Το καλοζυγισμένο σύνολο της σε κάνει να αισθάνεσαι ότι οδηγείς ελαφρύτερη μοτοσικλέτα, πάρα τα 255 κιλά της πλήρης υγρών. Μπροστά συναντάμε ένα ρυθμιζόμενο ως προς την απόσβεση και προφόρτιση, ανεστραμμένο πιρούνι ΚΥΒ των 43 χιλιοστών και διαδρομής 150 χιλιοστών, το οποίο φιλτράρει κάθε σπιθαμή δρόμου, ενώ πίσω συναντάμε μια ρυθμιζόμενη ανάρτηση ΚΥΒ Back-link με μοχλικό οριζόντιας διάταξης, το οποίο τοποθετεί το αμορτισέρ αρκετά κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσικλέτας, εξασφαλίζοντας πιο συμπαγή σχεδίαση. Η διαδρομή του είναι 180 χιλιοστά και εδράζεται πάνω σε δύο λαμάκια, που το γεφυρώνουν με το μαύρο αλουμινένιο ψαλίδι . Ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση ελατηρίου, με ευκολία μέσω του ροοστάτη που βρίσκεται δεξιά και πάνω από το πατάκι του συνεπιβάτη, ενώ ρυθμιζόμενη είναι και η επαναφορά μέσω εργαλείου (κατσαβιδιού). Οι 4-πίστονες ακτινικές δαγκάνες της Nissin, πιάνουν πάνω στις κυματοειδείς δισκόπλακες των 310 χιλιοστών, ενώ η πίσω μονοπίστονη δαγκάνα, επίσης της Nissin, καλείται να παίξει τον ρόλο του «γητευτή» πάνω στη δισκόπλακα σε σχήμα μαργαρίτας των 250 χιλιοστών. Οι χυτές ζάντες αλουμινίου των 17 ιντσών, σε συνδυασμό με τα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης, τα Bridgestone Battlax Sport Touring T31, διαστάσεων 120/70 εμπρός και 180/55 πίσω, προσφέρουν τη δυνατότητα να κινηθείς όπου τραβάει η ψυχή σου. Οι ρυθμιζόμενες μανέτες θα δώσουν την επιθυμητή απόσταση στα δάχτυλα μας, για να τις πιέσουμε όποτε χρειαστεί, ώστε να γίνει η αλλαγή των ταχυτήτων ή να επιβραδύνουμε όποτε καταστεί αναγκαίο με την αχρείαστη επέμβαση του συστήματος αντιμπλοκαρίσματος των τροχών KIBS. Έτσι ονομάζει η Kawasaki το ABS της, το οποίο, πέρα από την ταχύτητα των δύο τροχών παρακολουθεί και την πίεση στη δαγκάνα του μπροστινού φρένου, τη θέση της πεταλούδας του γκαζιού, τις στροφές του κινητήρα, τον χειρισμό του συμπλέκτη και την επιλεγμένη σχέση ταχύτητας. Δυνατότητα απενεργοποίησης του ABS δεν υπάρχει, αλλά ούτε και ρύθμισης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Σελίδα 1Kawasaki Versys 1000 S - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά