Οδηγώντας

Οδηγώντας
3 Φωτογραφίες »

Η Kawasaki Versys 1000 S  θα σταθεί στο ύψος της, χωρίς να μας θέσει ποτέ όριο χιλιομέτρων, μιας και ο κινητήρας στέκεται αντάξιος των προσδοκιών μας, οι αναρτήσεις δεν μας βάζουν όριο με τι ρυθμό θα κινηθούμε και η προστασία των αεροδυναμικών βοηθημάτων δεν θα μας αφήσουν ακάλυπτους από τις ριπές του αέρα. Ο τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας είναι σαν έχει «πιει» λίγες γουλιές ισοτονικού ποτού, προκαλώντας ευχάριστα ξεσπάσματα σβέλτης οδήγησης, αναλόγως ποιό από τα 4 Riding modes έχουμε επιλέξει. Τα προγράμματα οδήγησης που συναντάμε είναι τα Sport, Road, Rain και Rider. Στο Riding mode του Rider, μπορούμε να ρυθμίσουμε σε ποιο από τα 3 επίπεδα ευαισθησίας θέλουμε να επεμβαίνει το KTRC ή και να το απενεργοποιήσουμε τελείως, καθώς και να διαλέξουμε αν η απόδοση του κινητήρα αν θα είναι στο Full ή στο Low. Δεν αργεί η ώρα που ανοίγουμε το ρυθμό μας, ώστε να δούμε τι νούμερα καταφέρνει να φέρει στις καθιερωμένες μετρήσεις μας. Τα πρώτα 50χλμ/ώρα, έρχονται σε 1,8 δευτερόλεπτα, τα 100 σε 4,0 δευτερόλεπτα, τα 160 σε 8,42 δευτερόλεπτα, τα 60-120 (με 4η σχέση) σε 4,44 δευτερόλεπτα και τα 60-160 σε 6,29 δευτερόλεπτα. Τελευταία και από τις πλέον σημαντικές μετρήσεις είναι αυτή της απότομης επιβράδυνσης σε πλήρη ακινητοποίηση της μοτοσικλέτας, όπου από τα 100 χιλιόμετρα την ώρα μειώνουμε στα 0, επιτυγχάνοντάς το σε 43 μέτρα. Το σώμα μας είναι τοποθετημένο μέσα στη μοτοσικλέτα, αλλά περιέργως αφήνει μια αίσθηση ότι βρίσκεσαι πάνω από αυτήν. Το τρίγωνο που σχηματίζεται από τα χέρια του οδηγού προς το τιμόνι μεταβλητής διατομής, τα πόδια στα πατάκια και η απόσταση που δημιουργείται σχετικά με τον κορμό, θα προσφέρουν ξεκούραστες γωνίες, κάνοντας το ταξίδι με άνεση και χωρίς να πιανόμαστε σε ωμοπλάτες, πλευρά, οπίσθια και μέση. Οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις σε συνδυασμό με το άκαμπτο πλαίσιο, θα προσφέρουν πέραν του δέοντος καλά κρατήματα σε όλες τις διαδρομές. Το βάρος και γεωμετρία της δεν θα δυσανασχετήσουν σε γρήγορες αλλαγές κλίσης, αλλά δεν θα προσφέρουν και αυτή την σπίθα που θα μας συνεπάρει σε ρυθμό έντονου παιχνιδιού σε φιδίσιες διαδρομές. Με εκπληκτική σταθερότητα θα κινηθεί σε ρυθμούς ταξιδιού βλέποντας στο ταχύμετρο τα 120χλμ/ώρα στις  4500 σ.α.λ., τα 130χλμ/ώρα στις 5000 σ.α.λ και τα 140χλμ/ώρα στςι 5500 σ.α.λ. Η εμφάνιση ενός μικρού συντονισμού σε αυτή την περιοχή στροφών θα γίνει αντιληπτή, χωρίς όμως να φτάσει σε ενοχλητικό επίπεδο. Οι διπλοί LED προβολείς μπροστά που σχηματίζουν δύο μικροσκοπικά μάτια σαν τα φτερά ενός αετού, διοχετεύουν το φως επαρκώς για να βλέπουμε αρκετά καλά το βράδυ και τα φώτα στροφής (Cornering Lights) θα βοηθήσουνε στα τυφλά σημεία μέσα στη στροφή, αποτελούμενα από τρείς δέσμες, όπου μόλις περάσεις τις 15 μοίρες ανάβει η πρώτη και όσο η Versys γέρνει περισσότερο, ανάβει η δεύτερη και μετά  η τρίτη. Στο κλείσιμο της οδηγικής αυλαίας, έχουμε να πούμε ότι, τα στενά επαρχιακά κομμάτια θα αποτελέσουν μια καθαρά περιηγητική σκηνή, χωρίς μεγάλες απαιτήσεις για έντονα οριακά συναισθήματα κλίσεων, μιας και τα τουριστάδικα ελαστικά της Bridgestone, θέτουν γρήγορα το όριο τους. Από την άλλη μεριά το καλύτερο περιβάλλον για αυτή τη μοτοσικλέτα, είναι οι εξορμήσεις των μεγάλων ταξιδιωτικών χιλιομέτρων, μιας και τα αεροδυναμικά του βοηθήματα συντελούν θετικά σε αυτό τον τομέα, με ακούραστο σύντροφο το Cruise control, για ξεκούραση του δεξί χεριού, βοηθώντας και στη καλύτερη κατανάλωση καυσίμου.

Σελίδα 1Kawasaki Versys 1000 S - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά