LIVE: κίνηση στους δρόμους

SUZUKI V-STROM 650 ABS

Το μέγεθος μετράει! 


Tιμή: 8.395 ευρώ

+: Άνεση, Ταξιδιωτικές δυνατότητες, Χώροι
-: Μεγάλος όγκος,  Μικρό fun factor 

Μια μοτοσικλέτα που δεν χρειάζεται συστάσεις, αφού αποτέλεσε ένα από τα σύγχρονα best – sellers της ελληνικής αγοράς και συνεχίζει, μετά από την σχεδιαστική του ανανέωση, να πουλά ακόμα σαν «ζεστό ψωμί»! Τι είναι αυτό που «γοήτευσε» χιλιάδες Έλληνες αναβάτες; Μα το ότι το V-Strom 650 είναι σε θέματα άνεσης, κάλυψης, χώρων, τουριστικών δυνατοτήτων και... «μόστρας», ένα Mega Οn-Off,  και σε θέματα κατανάλωσης και κόστους χρήσης, μια μεσαίου κυβισμού μοτοσικλέτα. 

Πράγματι, δυσκολευόμαστε να βρούμε ένα άλλο μοντέλο στα 650 κ.εκ. που να ταξιδεύει με τον τρόπο που ταξιδεύει το μοντέλο της Suzuki! Με το V-Strom, δύο άτομα με τις αποσκευές τους, μπορούν να γυρίσουν την Ελλάδα για πλάκα, ενώ είναι μια από τις λίγες μοτοσικλέτες αυτής της τάξης τιμής και αυτών των κυβικών, που θα προτείναμε ανεπιφύλακτα και για ταξίδια στην Ευρώπη ή όπου αλλού –μακρυά- τραβά η ψυχή του καθενός!  

Ταξιδεύει λοιπόν όπως και τα «μεγάλα», υπολείπεται βέβαια σε επιδόσεις αλλά όχι σε τραγικό βαθμός, καθότι φορτωμένο μπορεί να κινείται με 150 χιλιόμετρα χωρίς να ιδρώνει το αυτί του δοκιμασμένου V2 κινητήρα, ενώ το...κτηνώδες αλουμινένιο πλαίσιο, κρατά την συνοχή σε κάθε περίπτωση.  

Όλα τόσο καλά είναι; Όχι ακριβώς. Το V-Strom είναι μια μοτοσικλέτα που θα ακολουθήσει τις ζωηρές διαθέσεις του οδηγού σε δρόμους με στροφές αλλά η αποκομμένη / απόμακρη  αίσθηση του πιρουνιού και το γεγονός ότι υπάρχει επίσης ασάφεια στο μπροστινό φρένο, δεν εμπνέουν για ασκήσεις ακριβείας επί μακρόν. 
Δεν τίθεται θέμα ασφάλειας φυσικά και αν κάποιος συνηθίσει αυτά τα δύο χαρακτηριστικά, μπορεί να κινηθεί πραγματικά γρήγορα, απλά είναι ξεκάθαρο ότι η μοτοσικλέτα δεν ωθεί / παρακινεί τον οδηγό σε  κάτι τέτοιο.

Στην πόλη ο μόνος περιορισμός είναι ο όγκος και το… delay που συνεπάγεται σε απόκριση εντολών αυτός. Όσο υπάρχει ανοικτός σχετικά δρόμος κανένα πρόβλημα, όταν η κυκλοφορία «σφίξει» αρκετά όμως, το V-Strom δεν είναι ακριβώς αυτό που λέμε... «χέλι». 

Αγοράστε την αν:
-Ταξιδεύετε πολύ με συνεπιβάτη και αποσκευές 
-Θέλετε «βασιλική» άνεση και τεράστιους χώρους 
-Σας αρέσει το ΧXL σε μέγεθος, με το κόστος του Medium

Προσπεράστε την αν:
-Σας αρέσει να «γλεντάτε» (σ)τα στροφιλίκια
-Θέλετε να ξεχωρίζετε στα φανάρια 

 
  • Nikos

    Καλά είναι τα στοιχεία και τα κόστη συντήρησης. Βεβαίως σχεδόν ποτέ δεν αποφασιζουμε με αυτόν τον τρόπο καθώς για τον κάθε αγοραστή υπάρχουν συγκεκριμένα κριτήρια επιλογής. Το πιο σημαντικό πάντως δεν είναι η κατανάλωση ούτε το κόστος των service, ένα ισχυρό κριτήριο είναι ίσως ο κινητήρας. Και οι 4 μοτοσυκλετες είναι εξαιρετικές με διαφορετικά χαρίσματα.

      9
  • Aggelos japan

    Το πιο όμορφο? Θα έλεγα Kawasaki. Το διαχρονικό? Θα έλεγα vstrom. Το πιο ποιοτικό? θα έλεγα BMW. To Honda το δουλειά έχει εκεί?

      16
  • Βασίλης

    Πολύ καλή έρευνα και τρομερά ενδιαφέρον πολύ καλή δουλειά μπράβο. Λείπουν μοντέλα απο μέσα αλλα φαντάζομαι είναι επειδή έχετε επιλέξει τα καλύτερα. Πάντως εγώ θα ψήφιζα Kawasaki, είναι όντως το μηχανάκι με τον καλύτερο κινητήρα.

      26
  • ΓΙΑΝΝΗΣ

    Πολύ ωραία η έρευνα με σημαντικά αποτελέσματα και χρήσιμες πληροφορίες! Ωστόσο αναρωτιέμαι για ποιο λόγο δε συμπεριλάβατε στη σύγκριση και το Tiger 800 XR??

      11
  • Thanasis

    Πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα. Στα πλαίσια αναμονής νέων μοντέλων* απο Yamaha και Honda θα ήταν ενδιαφέρων να επαναληφθεί. *Αναφέρομαι στα Yamaha Tracer 700 και Tenere 700 και στο Honda Transalp 750. Αντε με το καλό :)

      20

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ