Μια από τις λίγες περιπτώσεις δίτροχου, όπου το όνομα του δηλώνει μικρότερο κυβισμό από τον πραγματικό, το 800άρι F 700 GS πλασάρεται ως μια λιγότερο sport και «περιπετειώδης» εκδοχή του F 800 GS, στόχος της οποίας είναι να καλύψει τις commuting, ταξιδιωτικές και «χαλαρά on-off» ανάγκες ενός κατασταλαγμένου αναβάτη. Έχοντας προσφάτως ανανεωθεί κυρίως στον σχεδιαστικό τομέα, το F 700 GS απέκτησε μια πιο δυναμική εμφάνιση και κάποια στυλιστικά στοιχεία που προσδίδουν έναν αέρα πολυτέλειας, ο οποίος ενισχύεται από την καλύτερη κατασκευαστική ποιότητα στην κατηγορία.
Η βασική του δομή δεν έχει αλλάξει και πολύ από την πρώτη εμφάνιση του στην αγορά και δεν υπήρχε λόγος να αλλάξει αφού οι βάσεις που έθεσε η BMW ήταν εξαιρετικές και διαχρονικές: Το πλαίσιο χωροδικτύωμα είναι άκαμπτο, ελαφρύ και προσθέτει «μυώδη» εμφάνιση, ενώ ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας είναι γραμμικός και πολύ ροπάτος, σε όλο το φάσμα τον στροφών. Ο «ηλεκτρικός» και «επίπεδος» τρόπος με τον οποίο αποδίδει την ισχύ του πάντως, μπορεί να θεωρηθεί προσόν ή μειονέκτημα αναλόγως του αναβάτη και του τρόπου που αυτός οδηγεί.
Σε ότι αφορά στο στήσιμο του, το F 700 GS εντυπωσιάζει με την δυναμική συμπεριφορά του και σε δρόμους με στροφές μπορεί να κινηθεί ταχύτατα χωρίς κανένα πρόβλημα, μοιράζοντας... δυσάρεστες εκπλήξεις σε όσους το αμφισβητήσουν. Το ίδιο απροβλημάτιστο είναι και στο αστικό πεδίο, όπου ο πολιτισμένος (και ροπάτος) κινητήρας, η ευελιξία και το ζύγισμα του, το μεταμορφώνουν σε ένα ευκολοδήγητο...μονόγκαζο, αφού με μια τρίτη σχέση στο κιβώτιο και λίγη βοήθεια από τον συμπλέκτη χαμηλά, μπορεί να κινηθεί από τα 20 έως τα 120 χλμ./ώρα.
Στο ταξίδι, το F 700 GS διατηρεί τις αρετές του και μπορεί να κινείται όλη μέρα με υψηλές ταχύτητες παραμένοντας σταθερό. Όμως η standard σέλα είναι άβολη για οδηγό και συνεπιβάτη σε μεγάλες διαδρομές, ενώ η... υποψία ζελατίνας δεν προσφέρει καμία απολύτως προστασία από τον αέρα.
Η BMW διαθέτει πληθώρα αξεσουάρ (μεταξύ άλλων άνετη σέλα και ψηλότερη ζελατίνα) για να μετατρέψετε το F 700 GS σε πραγματικό ταξιδιωτικό εργαλείο, όλα αυτά όμως προστίθενται σε μια ήδη υψηλή τιμή.
Το ίδιο συμβαίνει και με τον πρόσθετο εξοπλισμό, ο οποίος περιλαμβάνει ακόμα και ESA (ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις) αλλά πλέον το κόστος πλησιάζει επικίνδυνα αυτό των προσιτών mega On-Off του λίτρου.
Αγοράστε την αν:
-Θέλετε μια πολυτάλαντη μοτοσικλέτα με εξαιρετική ποιότητα κατασκευής
-Θέλετε το υψηλότερο επίπεδο εξοπλισμού και είστε πρόθυμοι να πληρώσετε για αυτό
-Σκοπεύετε να την κρατήσετε χρόνια και θα επενδύσετε πάνω σε αυτή μακροπρόθεσμα
Προσπεράστε την αν:
-Σας αρέσουν τα «ατίθασα» μοτέρ
-Είστε σε low budget – value for money οικονομικό status
Καλά είναι τα στοιχεία και τα κόστη συντήρησης. Βεβαίως σχεδόν ποτέ δεν αποφασιζουμε με αυτόν τον τρόπο καθώς για τον κάθε αγοραστή υπάρχουν συγκεκριμένα κριτήρια επιλογής.
Το πιο σημαντικό πάντως δεν είναι η κατανάλωση ούτε το κόστος των service, ένα ισχυρό κριτήριο είναι ίσως ο κινητήρας.
Και οι 4 μοτοσυκλετες είναι εξαιρετικές με διαφορετικά χαρίσματα.
Πολύ καλή έρευνα και τρομερά ενδιαφέρον πολύ καλή δουλειά μπράβο. Λείπουν μοντέλα απο μέσα αλλα φαντάζομαι είναι επειδή έχετε επιλέξει τα καλύτερα.
Πάντως εγώ θα ψήφιζα Kawasaki, είναι όντως το μηχανάκι με τον καλύτερο κινητήρα.
Πολύ ωραία η έρευνα με σημαντικά αποτελέσματα και χρήσιμες πληροφορίες! Ωστόσο αναρωτιέμαι για ποιο λόγο δε συμπεριλάβατε στη σύγκριση και το Tiger 800 XR??
Πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα. Στα πλαίσια αναμονής νέων μοντέλων* απο Yamaha και Honda θα ήταν ενδιαφέρων να επαναληφθεί.
*Αναφέρομαι στα Yamaha Tracer 700 και Tenere 700 και στο Honda Transalp 750. Αντε με το καλό :)
Καλά είναι τα στοιχεία και τα κόστη συντήρησης. Βεβαίως σχεδόν ποτέ δεν αποφασιζουμε με αυτόν τον τρόπο καθώς για τον κάθε αγοραστή υπάρχουν συγκεκριμένα κριτήρια επιλογής. Το πιο σημαντικό πάντως δεν είναι η κατανάλωση ούτε το κόστος των service, ένα ισχυρό κριτήριο είναι ίσως ο κινητήρας. Και οι 4 μοτοσυκλετες είναι εξαιρετικές με διαφορετικά χαρίσματα.
Το πιο όμορφο? Θα έλεγα Kawasaki. Το διαχρονικό? Θα έλεγα vstrom. Το πιο ποιοτικό? θα έλεγα BMW. To Honda το δουλειά έχει εκεί?
Πολύ καλή έρευνα και τρομερά ενδιαφέρον πολύ καλή δουλειά μπράβο. Λείπουν μοντέλα απο μέσα αλλα φαντάζομαι είναι επειδή έχετε επιλέξει τα καλύτερα. Πάντως εγώ θα ψήφιζα Kawasaki, είναι όντως το μηχανάκι με τον καλύτερο κινητήρα.
Πολύ ωραία η έρευνα με σημαντικά αποτελέσματα και χρήσιμες πληροφορίες! Ωστόσο αναρωτιέμαι για ποιο λόγο δε συμπεριλάβατε στη σύγκριση και το Tiger 800 XR??
Πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα. Στα πλαίσια αναμονής νέων μοντέλων* απο Yamaha και Honda θα ήταν ενδιαφέρων να επαναληφθεί. *Αναφέρομαι στα Yamaha Tracer 700 και Tenere 700 και στο Honda Transalp 750. Αντε με το καλό :)