Κινητήρας

Κινητήρας

Υπεύθυνος για την κίνηση του 800 X Pro είναι ένας υγρόψυκτος, δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 799cc με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους. Η απόδοσή του φτάνει τους 95 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και τα 79 Nm ροπής στις 7.500 σ.α.λ. Το χαμηλό συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας, σε συνδυασμό με την απόδοση του κινητήρα της χαρίζει μια από τις καλύτερες αναλογίες κιλών ανά ίππο, καθώς με βάρος (πλήρης υγρών) 190 κιλά, αντιστοιχούν μόλις 2 κιλά σε κάθε ίππο!
Φεύγοντας από το θεωρητικό κομμάτι και πηγαίνοντας στο δρόμο, οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι η Kove 800 X Pro χρειάζεται μόλις 4,2” για να φτάσει τα 100 χλμ,/ώρα από στάση, ενώ με 4η σχέση επιλεγμένη στο κιβώτιο απαιτούνται 4,42” για να επιταχύνει από τα 60 χλμ./ώρα στα 120, νούμερα που την κατατάσσουν στις πρώτες θέσεις της κατηγορίας.
Παρά την απουσία ηλεκτρόγκαζου (Ride - by - Wire), υπάρχει Traction Control, το οποίο όμως λειτουργεί όπως οι πρώτες γενιές αυτών των συστημάτων, δηλαδή όταν ο αισθητήρας «διαβάσει» ότι ο πίσω τροχός κινείται ταχύτερα του μπροστινού, κόβει την ροή μίγματος στον κινητήρα. Αυτά τα Traction Control ήταν αρκετά «τραχιά» στη λειτουργία τους και το ίδιο συμβαίνει και στην Kove 800 X Pro. Μπορείς όμως να το απενεργοποιήσεις και εκεί βλέπεις και τις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας να ξεδιπλώνονται.
Υπάρχουν επίσης δύο Riding Modes (Eco και Sport), με την μονάδα ελέγχου ECU της Bosch να επεμβαίνει στο σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού και να αλλάζει το μείγμα ώστε να πετύχει μια διαφορά στην απόδοση της δύναμης.
Όσον αφορά την κατανάλωση, οι μετρήσεις μας έδειξαν μια καλή μέση κατανάλωση στα 5,5 λίτρα ανά 100 χλμ., την οποία μπορείς να δεις να πέφτει στα 4,9 λίτρα σε συνθήκες ταξιδιού, κάνοντας την Kove 800 X Pro μια αρκετά οικονομική μοτοσυκλέτα και ως προς το κόστος χρήσης.
 

Επιδόσεις  
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 1,82
0 - 100 (δευτερόλεπτα) 4,2
0-160 (δευτερόλεπτα) 10,52
60 - 120 με 4η (δευτερόλεπτα) 4,42
60-160 (δευτερόλεπτα) 8,42
100 - 0 (μέτρα) 43,6

Σελίδα 1Kove 800 X Pro - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά