Έχοντας υπόψη όλα τα προηγούμενα, αλλά και σκεπτόμενοι τον μεγάλο «ντόρο» που έχει δημιουργηθεί γύρω από το συγκεκριμένο μοντέλο, ανεβήκαμε στη σέλα του χωρίς προκαταλήψεις και με μεγάλες προσδοκίες, οι οποίες εν πολλοίς εκπληρώθηκαν.
Βασική γραμμή προώθησης αυτής της μοτοσυκλέτας από πλευράς Kove, ήταν το βάρος, η απουσία του οποίου κάνει τη μοτοσυκλέτας παιχνίδι στα χέρια του αναβάτη. Ειδικά σε συνδυασμό με το μικρό της πλάτος (880mm), χωρίς μέρη να προεξέχουν, το σχετικά ψηλό τιμόνι που περνάει πάνω από τους καθρέπτες και το μεγάλο κόψιμο αυτού, κάνουν το 800 X Pro να μην σταματάει πουθενά στην πόλη. Αυτό ήταν και το πρώτο που παρατηρήσαμε παραλαμβάνοντας τη μοτοσυκλέτας από το κατάστημα της Γκοργκόλης Α.Ε. και κινούμενοι στις λεωφόρους της Αθήνας. Βγαίνοντας από την πόλη μπαίνουμε στα «χωράφια» του 800 X Pro, μεταφορικά και κυριολεκτικά. Η μοτοσυκλέτα αυτή δεν φτιάχτηκε για να σε πηγαινοφέρνει στη δουλειά (αν και το κάνει με περίσσια άνεση), αλλά για να είναι σύντροφος και βηματοδότης στις εξερευνήσεις που κάνεις όταν τελειώνει επιτέλους το οκτάωρο. Παιχνιδιάρα και σπιρτόζα στις στροφές (στην καλή της οδηγική συμπεριφορά βοηθάει σε μεγάλο βαθμό και η τοποθέτηση του ρεζερβουάρ με τον εργονομικότερο δυνατό τρόπο όσον αφορά διαστάσεις και κέντρο βάρους), η 800 X Pro είναι Fun to Ride και «απαιτεί» να της δώσεις λίγο «νεύρο» παραπάνω, καθώς εκεί λειτουργεί καλύτερα και κάποιες μικρές ασάφειες του μπροστινού τροχού όταν κινείσαι με λίγα χιλιόμετρα εξαφανίζονται. Τα φρένα έχουν καλή και προοδευτική λειτουργία. Υστερούν στο αρχικό δάγκωμα, κάτι που δεν προβληματίζει στο χώμα, όμως απαιτείμεγαλύτερη πίεση στη μανέτα για να τα δεις να αποδίδουν στο μέγιστο. Με μια ροπή που υπάρχει παντού (σε εκπλήσσει μάλιστα και σε αυτό βοηθάνε και τα λίγα κιλά που «κουβαλάει»), η 800 X Pro απολαμβάνει τους φιδίσιους δρόμους – και μαζί της απολαμβάνεις και εσύ. Στις Εθνικές μπορεί να διατηρεί με άνεση ταχύτητες της τάξεως των 180 χλμ./ώρα (τελική ταχύτητα 210 χλμ./ώρα), με τους κραδασμούς να μην φτάνουν ποτέ σε ενοχλητικό επίπεδο στα πόδια και να μην εμφανίζονται ποτέ στα χέρια). Λόγω και των τακουνάτων ελαστικών θα νιώσεις κάποια πρώτα κουνήματα στις μεγάλες ταχύτητες, με το σταμπιλιζατέρ τιμονιού όμως (που βρίσκεται στον στάνταρ εξοπλισμό) να εξαλείφει σε μεγάλο βαθμό ανεπιθύμητες ταλαντώσεις. Στο χώμα ισχύουν πάνω κάτω οι ίδιοι κανόνες που είδαμε και στην άσφαλτο. Ο μπροστινός τροχός συμπεριφέρεται καλύτερα με το που πιέσεις λίγο παραπάνω, τα ελαστικά της Pirelli δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό και οι αναρτήσεις με τις μεγάλες διαδρομές τους και την καλή λειτουργία τους γεμίζουν αυτοπεποίθηση ακόμα και έναν αναβάτη με λίγη εμπειρία.