Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Αλουμίνιο, αλουμίνιο, αλουμίνιο. Ένα υλικό που μπορεί να κρατήσει χαμηλά το βάρος, ενώ οι νέες τεχνικές χύτευσης των τελευταίων ετών έχουν καταφέρει να κατεβάσουν και το κόστος της παραγωγής. Έτσι, η Kove το χρησιμοποιεί για το 800 X Pro σε πολλά σημεία (όπως η ποδιά κινητήρα, τα προστατευτικά κάγκελα, η σχάρα και η μπάρα τιμονιού), με το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας να ανέρχεται στα 190 κιλά (γεμάτο). Όμως χρησιμοποιεί ατσάλι ώστε να κατασκευάσει τόσο το σωληνωτό πλαίσιο, όσο και το υποπλαίσιο, προσδίδοντας έτσι την απαραίτητη στιβαρότητα στο μοντέλο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Στο κομμάτι των αναρτήσεων βρίσκουμε ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι της KYB, με διαδρομή 240mm και ένα επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας και της ίδιας διαδρομής στο πίσω μέρος.
Το σταμάτημα της Kove 800 X Pro αναλαμβάνουν δύο δίσκοι 310mm με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες της Taisko στο μπροστινό μέρος και ένα δισκόφρενο με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω. Οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι η μοτοσυκλέτα χρειάζεται 43,6 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ./ώρα. Την διαδικασία «επιβλέπει» το δικάναλο ABS, που έχει τη δυνατότητα απενεργοποίησης, τόσο στον πίσω τροχό όσο και συνολικά.
Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα γνωστά και δοκιμασμένα Pirelli Scorpion Rally STR, τα οποία αναδεικνύουν τις δυνατότητες της 800 Χ Pro, διαστάσεων 90/90 και 150/70 εμπρός και πίσω αντίστοιχα, σε ακτινωτές ζάντες 21” και 18”.

Σελίδα 1Kove 800 X Pro - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά