Είναι Moto Guzzi και φαίνεται. Από όπου και να πιάσει κανείς την V 85 TT είναι μια μοτοσυκλέτα που ξεχωρίζει, σε μια εποχή που οι μοτοσυκλέτες ανεξαρτήτως χώρας προέλευσης και εταιρείας, αρχίζουν να μοιάζουν όλο και περισσότερο. Η Moto Guzzi διατηρεί τους διπλούς, ακάλυπτους στρογγυλούς προβολείς που ήταν σήμα κατατεθέν του παλιού Stelvio και πλέον ο αετός του Mandello διαφαίνεται μέσα στα DRL (Daytime Running Lights) που διαγράφονται ανάμεσα και στο κέντρο των LED προβολέων. Η εικόνα από μπροστά συμπληρώνεται από τους κυλίνδρους που εξέχουν δεξιά και αριστερά, καθώς και από την εικόνα του καπακιού του συμπλέκτη – που λόγω της τοποθέτησης του κινητήρα βρίσκεται μπροστά – με το σήμα της Moto Guzzi για άλλη μια φορά εμφανές, καθώς ο αερόψυκτος κινητήρας δεν έχει κάποιο ψυγείο για να σου κόβει τη θέα.
Συνεχίζοντας προς τα πίσω παρατηρεί κανείς τα πλαστικά γύρω από το ντεπόζιτο, που σκοπό έχουν να εκτρέψουν τον αέρα μακριά από τα πόδια του αναβάτη, το βάθεμα της σέλας και το τελικό ανασήκωμα μέχρι το πίσω φωτιστικό σώμα, το οποίο περιλαμβάνει δύο LED φωτιστικά σώματα που μοιάζουν με ακροφύσια μαχητικού αεροσκάφους (θυμίζουμε ότι η Moto Guzzi ιδρύθηκε το 1921 από δύο πιλότους και έναν μηχανικό που υπηρετούσαν στην ιταλική πολεμική αεροπορία). Στο μέτωπο της ποιότητας, η Moto Guzzi έχει δώσει προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια πάνω στη νέα V 85 TT, χωρίς κανένα σημείο να μοιάζει παράταιρο ή να μην βγάζει Premium αίσθηση, εκτός από αυτή την «κακή» συνήθεια των Ιταλών κατασκευαστών να περνάνε με βαφή τα σημεία όπου βιδώνουν τέρμα οι βίδες και έτσι καταλήγεις με ένα μοντέλο που έχει κάποιες μικρές κίτρινες και ροζ «πινελιές» στις βίδες σε διάφορα σημεία.