Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
4 Φωτογραφίες »

Το πλαίσιο της Moto Guzzi V 85 TT είναι φτιαγμένο από ατσάλινους σωλήνες, ενώ ο κινητήρας είναι φέρον τμήμα, με το σχεδιασμό του να στοχεύει στην επίτευξη ενισχυμένης αντοχής και ακαμψίας. Ταυτόχρονα, η έλλειψη υποστηρικτικών ατσάλινων δοκών κάτω από τον κινητήρα μειώνει το βάρος, με την νέα V 85 TT να σταματάει τη ζυγαριά στα 226 κιλά (3 κιλά ελαφρύτερη από την προκάτοχό της) με γεμάτο το μεγάλο ντεπόζιτο των 23 λίτρων. Η εγκάρσια τοποθέτηση του κινητήρα – που έτσι πιάνει χοντρικά τον ίδιο χώρο με μια εν σειρά μονάδα – επέτρεψε στην Moto Guzzi την χρήση ενός μεγαλύτερου αλουμινένιου ψαλιδιού, που προσδίδει μεγαλύτερη σταθερότητα.

Το πλαίσιο συνεργάζεται με ένα ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι 41mm, με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης και της επαναφοράς του ελατηρίου και μια διαδρομή 170mm, ενώ στο πίσω μέρος συναντάμε ένα πλευρικά (στη δεξιά μεριά) τοποθετημένο μονό αμορτισέρ, με τις ίδιες δυνατότητες ρύθμισης και την ίδια διαδρομή.
Το φρενάρισμα της V 85 TT αναλαμβάνουν δύο πλευστοί δίσκοι 320mm με μονομπλόκ, τετραπίστονες, ακτινικές δαγκάνες της Brembo στο μπροστινό μέρος, ενώ πίσω συναντάμε έναν δίσκο 260mm με διπίστονη δαγκάνα. Παρόν είναι φυσικά και το δικάναλο ABS, το οποίο φροντίζει ώστε να μην μπλοκάρουν ποτέ οι τροχοί και, ενώ σε γενικές γραμμές δεν είναι επεμβατικό, θα θέλαμε να υπάρχει η δυνατότητα απενεργοποίησης στον πίσω τροχό, κάτι που συναντάμε στις άλλες εκδόσεις, στο Riding Mode Off-Road.
Στην έκδοση Strada οι ζάντες είναι κατασκευασμένες από κράμα αλουμινίου, και έχουν διάμετρο 19” μπροστά και 17” πίσω, με τα ελαστικά που τις ντύνουν να είναι διαστάσεων 110/80 και 150/70 αντίστοιχα.
 

Σελίδα 1Moto Guzzi V 85 TT Strada – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά