Οι πρώτες φωτογραφίες του Royal Enfield Himalayan 450 σε Rally έκδοση
Οι πρώτες φωτογραφίες του Royal Enfield Himalayan 450 σε Rally έκδοση
  • Οι πρώτες φωτογραφίες του Royal Enfield Himalayan 450 σε Rally έκδοση
  • Οι πρώτες φωτογραφίες του Royal Enfield Himalayan 450 σε Rally έκδοση

Οι πρώτες φωτογραφίες του Royal Enfield Himalayan 450 σε Rally έκδοση

Στο Cuenca Rally συμμετείχε μία Himalayan 450 σε rally έκδοση
Οπτικά ο κινητήρας μοιάζει ίδιος με το μοντέλο παραγωγής
Τι θα μπορούσε να έχει το Himalayan 450 Rally αν ξεκινήσει η παραγωγή του
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Himalayan 450

Στο Cuenca Rally συμμετείχε μία Himalayan 450 σε rally έκδοση

Ο φακός έπιασε μία Himalayan 450 σε rally έκδοση να συμμετέχει με τον Ινδό αναβάτη CS Santosh στο Cuenca Rally του 2024. Οι αλλαγές που παρατηρούνται σε σχέση με το μοντέλο παραγωγής είναι ένα νέο σετ αναρτήσεων με μεγαλύτερες διαδρομές και χωμάτινα λάστιχα. Επίσης, από τις φωτογραφίες βλέπουμε αλλαγές και στην εξωτερική εμφάνιση της μοτοσυκλέτας. Πιο αναλυτικά, παρατηρείται η απουσία από προστατευτικά κάγκελα στην έκδοση Rally, προφανώς για να βελτιωθεί η κατανομή και να χαμηλώσει το κέντρου βάρος της μοτοσυκλέτας, να υπάρχει καλύτερος χειρισμός της μοτοσυκλέτας και μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων του αναβάτη σε χωμάτινη διαδρομή. Επίσης, το στρογγυλό – ρετρό φανάρι της μοτοσυκλέτας έχει έρθει σε ψηλότερη θέση σε σχέση με το μοντέλο παραγωγής.
 

Οπτικά ο κινητήρας μοιάζει ίδιος με το μοντέλο παραγωγής

Ο κινητήρας της μοτοσυκλέτας μοιάζει να είναι ο ίδιος με το μοντέλο παραγωγής Himalayan 450. Επιπλέον, διαθέτει προστατευτική θήκη ψυγείου, ώστε να μην πετάγονται πετραδάκια στις ψήκτρες του ψυγείου. Ωστόσο, δεδομένων των απαιτητικών - αγωνιστικών συνθηκών που πρέπει να αντέξουν οι μοτοσικλέτες, είναι πιθανό ο κινητήρας να δει σημαντικές αναβαθμίσεις . Για παράδειγμα, η ιπποδύναμη μπορεί να αυξηθεί πάνω από 50 hp. Ακόμη, το κιβώτιο ταχυτήτων, μπορεί να σχεδιαστεί έτσι ώστε να μην σκορτσάρει σε χαμηλές ταχύτητες και από την άλλη πλευρά να μπορεί να απλώνει η μοτοσυκλέτα από χαμηλές σχέσεις στο κιβώτιο ταχυτήτων.
 

Τι θα μπορούσε να έχει το Himalayan 450 Rally αν ξεκινήσει η παραγωγή του

Η έκδοση του Himalayan 450 Rally αν βγει σε παραγωγή, θα μπορούσε να αποκτήσει ψηφιακά συστήματα GPS, μεγαλύτερο ντεπόζιτο ώστε να υπάρχει μεγαλύτερη αυτονομία, ενισχυμένο πλαίσιο και μπροστινή ανάρτηση με μεγαλύτερη διαδρομή. Επιπλέον, θα μπορούσαν να τοποθετηθούν προστατευτικά fairing στο μοντέλο παραγωγής, ώστε να υπάρχει περισσότερο ασφάλεια σε φθορές που τυχόν μπορούν να προκύψουν τόσο στο δρόμο όσο και στο χώμα. Τέλος, τα συστήματα φωτισμού μπορεί να αναβαθμιστούν για να εξασφαλίσουν βελτιωμένη ορατότητα σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού.
 

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Himalayan 450

Στα τέλη του 2023 η Royal Enfield παρουσίασε επίσημα τον “διάδοχο” της Himalayan 411, με δυνατότερο κινητήρα και όπως η ίδια η εταιρεία δήλωσε δεν υπάρχει ούτε μια βίδα ίδια με τον προκάτοχό της (δηλαδή το Himalayan 411 ) . Ο λόγος γίνεται για το Himalayan 450. Το συγκεκριμένο μοντέλο τροφοδοτείται από τον λεγόμενο Sherpa κινητήρα 451,65 cc και αποδίδει 40 hp στις 8.000 σ.α.λ. και 40 Nm ροπής στις 5.500 σ.α.λ. . Σημαντικό είναι το γεγονός, ότι για πρώτη φορά σε μονοκύλινδρο κινητήρα της εταιρείας υπάρχει εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων και όχι πεντατάχυτο. Υπάρχουν δύο Riding Modes ( Eco, Performance  ) και σύμφωνα με επίσημες μετρήσεις η μέση κατανάλωση αγγίζει τα 3,8 λίτρα ανά 100χλμ. Οι αναρτήσεις της μοτοσυκλέτας είναι από την εταιρεία Showa , με ανεστραμμένο μπροστινό πιρούνι και με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης για το πίσω αμορτισέρ. Τέλος, το Himalayan 450 εφοδιάζεται με υδραυλικό δισκόφρενο μπροστά και με διπίστονη δαγκάνα της ByBre, ενώ στο πίσω τροχό υπάρχει μονοπίστονη δαγκάνα με υδραυλικό δισκόφρενο 270 mm. Το σύστημα πέδησης επιβλέπεται από το δικάναλο ABS, όπου υπάρχει δυνατότητα απενεργοποίησης μέσω της επιλογής του αντίστοιχου Riding Mode.