Εκτός από τη σχεδίαση και τη λειτουργικότητα, ο 3ος τομέας που έχει επενδύσει η Piaggio στην κατασκευή του Liberty, είναι η οδηγική αίσθηση που μεταφέρει στον αναβάτη του. Συνοδεία βροχής στον αστικό ιστό του Μιλάνου, το Liberty ξεδιπλώνει με μεγαλύτερη σαφήνεια όλες τις πτυχές των δυνατότατων του. Το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού και οι compact διαστάσεις επιτρέπουν ελιγμούς και μανούβρες ακόμα και σε σημεία που «με το μάτι» νομίζεις ότι δεν χωράς. Το αναθεωρημένο εργονομικό τρίγωνο βάζει τον αναβάτη ψηλότερα σε μια πιο άνετη θέση οδήγησης. Το ψηλότερα τοποθετημένο τιμόνι προσφέρει καλύτερο μοχλό στα χέρια και μεγαλύτερη ευκολία στο χειρισμό, ενώ τα πόδια σχηματίζουν πιο ξεκούραστες γωνίες με απόσταση από το τιμόνι- γενικά δεν θα νιώσεις ποτέ ότι σου λείπει χώρος. Η σέλα είναι φαρδιά και ευρύχωρη με τα 790χιλιοστά ύψους να μην αποτελούν πρόβλημα ακόμα και αν κάθεσαι λίγο πιο πίσω. Το επίπεδο πάτωμα κάνει το μπες-βγες στο scooter παιχνίδι, διαθέτει επαρκή χώρο ακόμα και για μεγάλα πέλματα και ενώ πολλοί μπορεί να ξινίσουν από την έλλειψη πλαϊνού σταντ, η πανεύκολη τοποθέτηση του στο διπλό-ακόμα και με το ένα χέρι- θα διώξει τις όποιες γκρίνιες σε κάθε σύντομη στάση. Τα 128 κιλά του Liberty προσθέτουν ευκολία στην καθημερινότητα σου, καθώς το νιώθεις πανάλαφρο σε σημείο που μπορείς να το γύρεις στατικά και να το σηκώσεις με το ένα χέρι. Το Liberty έχει φτιαχτεί για να τριπλάρει με ευκολία ανάμεσα στα αυτοκίνητα και να φτάνει πρώτο σε κάθε φανάρι, με την ισχύ του 125αρι κινητήρα να ικανοποιεί κάθε ανάγκη και σενάριο αστικής μετακίνησης. Εκτός από τις εκδόσεις 125 και 150 κυβικών, η Piaggio διατηρεί στη γκάμα της και αυτή των 50 κυβικών, καθώς υπάρχει ακόμα ψωμί (πωλήσεων) στο συγκεκριμένο κοινό. Όλοι τους μονοκύλινδροι αερόψυκτοι με τεχνολογία iget που συνδυάζει απόδοση και οικονομία, ενώ αυτοί των 125 και 150 κ.εκ. συμμορφώνονται με τους Euro 5+ κανονισμούς αποδίδοντας 11 και 13 ίππους αντίστοιχα. Η ζωηρή μετάδοσή και η σπιρτόζικη απόκριση δίνουν το κατάλληλο «νεύρο» σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού. Από στάση το Liberty επιταχύνει αβίαστα και χωρίς κομπιάσματα με τα πρώτα 60χλμ./ώρα να έρχονται γρήγορα και παρόλο που ο ρυθμός επιτάχυνσης βαίνει μειούμενος από εκεί και πάνω, δεν θα νιώσεις ποτέ αίσθημα εγκατάλειψης σε προσπεράσεις και σε ενδιάμεσες ρεπρίζ. Η σωστή και σχετικά αθόρυβη λειτουργία του μοτέρ δεν μεταφέρει κραδασμούς στον αναβάτη και σε συνδυασμό με το καλορυθμισμένο πακέτο αναρτήσεων και τους μεγάλους τροχούς, συνθέτουν ένα ομοιογενές σύνολο με εντυπωσιακή ποιότητα κύλισης που προσφέρει σταθερότητα και σιγουριά σε κάθε συνθήκη. Μεγάλοι τροχοί all the way. Αυτό θα αναλογιστείς περνώντας πάνω από τους πλακόστρωτους δρόμους του Μιλάνου γεμάτους με λακκούβες και κακοτεχνίες, σε μια άρτια προσομοίωση της ελληνικής πραγματικότητας σε επίπεδο οδικού δικτύου. Ο μπροστινός 16αρης τροχός βρίσκεται σε συνεχή αλληλεπίδραση με τον αναβάτη παρέχοντας σωστή πληροφόρηση, με το setup των αναρτήσεων να υποδεικνύουν άνεση χωρίς να παρουσιάζουν χαλαρές αντιδράσεις και σημάδια πλεύσεων όταν ζοριστούν. Τα φρένα είναι δυνατά με άμεση ανάδραση σε κάθε πάτημα των δύο μανετών, αλλά η ύπαρξη ταμπούρου στον πίσω τροχό (παραμένει από τον προκάτοχο) στερεί τη δυνατότητα δικάναλου ABS. Ωστόσο η κίνηση αυτή κρατάει χαμηλά το κόστος, ενώ στην πράξη το Liberty επιβραδύνει με ασφάλεια ακόμα και υπό πίεση. Αυτό είναι κάτι που θα επιβεβαιώσουμε και με τις μετρήσεις μας, όταν θα έχουμε το μοντέλο για αναλυτική δοκιμή επί ελληνικού εδάφους.