SRT 600: Νέο Adventure έρχεται από την QJMOTOR
Δικύλινδρος κινητήρας 554cc με 61 ή 48 άλογα
Στα 198 κιλά το βάρος του με 20,5 λίτρα καυσίμου
Με περιφερειακά της Marzocchi και Brembo
TFT οθόνη και θερμαινόμενα γκριπς και σέλα
QJMOTOR: Προκαλεί για σύγκριση!
QJMOTOR: Απολαυστικά βελούδινος V2 κινητήρας
Δικύλινδρος κινητήρας 554cc με 61 ή 48 άλογα
Μέσα στον μήνα κυκλοφόρησε το νέο μεσαίο adventure της QJMOTOTR, το SRT 600 που χάνει το "μυτάκι" που είναι σύνηθες στις μοτοσυκλέτες της κατηγορίας και έχουμε δει στα SRT 700 και 550 ενώ ο σχεδιασμός και τα χαρακτηριστικά του εντυπωσιάζουν. Εξοπλίζεται με τον ίδιο δικύλινδρο, υδρόψυκτο, οκταβάλβιδο κινητήρα 554cc με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους (DOHC) και στρόφαλο με διαστήματα ανάφλεξης 270°, που τοποθετείται και στο νέο γυμνό SRK 550 της εταιρείας. Ο κινητήρας έχει μέγιστη ισχύ 61 ίππων στις 8.500 σαλ και ροπή 55 Nm στις 5.500 σαλ, ενώ για την Ευρώπη θα αποδίδει πιθανότατα 48 ίππους για να συμμορφώνεται με τα πρότυπα του διπλώματος Α2 ενώ θα μπορεί να "ξεκλειδωθεί" ολόκληρη η δύναμή του σε περίπτωση που ο ιδιοκτήτης βγάλει το Α.
Στα 198 κιλά το βάρος του με 20,5 λίτρα καυσίμου
Διαθέτει ένα μεγάλο ρεζερβουάρ που χωράει 20,5 λίτρα καυσίμου και αποκτά την σχεδιαστική φιλοσοφία του ρεζερβουάρ της Harley-Davidson Pan America που σε αυτή την περίπτωση χωράει 21,2 λίτρα. Αυτό είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα για την αυτονομία της ταξιδιωτικής μοτοσυκλέτας, όπως επίσης και το βάρος της που δεν ξεπερνά τα 200 κιλά (198 κιλά) με το ρεζερβουάρ γεμάτο και έτοιμη για περιπέτεια. Το ψαλίδι είναι αλουμινένιο ενώ το πλαίσιο και υποπλαίσιο, με το έντονο κόκκινο χρώμα, είναι ατσάλινα σωληνωτά. Το ύψος της σέλας έρχεται στα φιλικά για πολλούς αναβάτες 815 χλστ ενώ το μεταξόνιο της μοτοσυκλέτας είναι 1.480 χλστ.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Με περιφερειακά της Marzocchi και Brembo
Στις αναρτήσεις συναντάμε ένα ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι της Marzocchi και ένα κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ της ίδιας ιταλικής εταιρείας με τις πληροφορίες για τις ρυθμίσεις και τις διαδρομές τους να παραμένουν άγνωστες. Οι χυτοί τροχοί αλουμινίου έχουν διάμετρο 19 ιντσών για τον εμπρός και 17 για τον πίσω ενώ τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι της Maxxis και έχουν on-off προφίλ σε διαστάσεις 110/80 και 150/70 αντίστοιχα. Στο σύστημα πέδησης συναντάμε προϊόντα από το "πάνω ράφι" που δεν βρίσκουμε συχνά σε μοτοσυκλέτες της κατηγορίας, αφού το SRT 600 εξοπλίζεται με τετραπίστονες ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες της Brembo μπροστά με δύο δίσκους 320 χλστ και μία διπίστονη δαγκάνα πίσω με δίσκο 260 χλστ και φυσικά μονάδα ABS.
TFT οθόνη και θερμαινόμενα γκριπς και σέλα
Στον πλούσιο εξοπλισμό του QJMOTOR SRT 600 υπάρχει Traction Control και μία έγχρωμη TFT οθόνη 7 ιντσών με δυνατότητα συνδεσιμότητας, πλοηγό και ένδειξη πίεσης ελαστικών (TPMS). Έκπληξη αποτελεί μάλιστα το γεγονός ότι περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό θερμαινόμενα γκριπς και σέλα (για αναβάτη και συνεπιβάτη), κεντρικό σταντ, προστατευτική ποδιά κινητήρα και επιπρόσθετα LED προβολάκια (8!) εμπρός, που είναι ενσωματωμένα στο μούτρο της μοτοσυκλέτας και εκατέρωθεν του κεντρικού προβολέα. Δεν γνωρίζουμε ακόμα εάν και πότε θα έρθει στην Ελλάδα, ενώ έχει κυκλοφορήσει ήδη εκτός Ευρώπης. Η τιμή του, στην περίπτωση που έρθει θα είναι πιθανότατα κοντά στα 6.695 ευρώ που κοστίζει αυτή τη στιγμή το SRT 700 των 73,5 ίππων.