Το ανανεωμένο και μικρότερο μέλος της οικογένειας Burgman, μόνο μικρό δεν
είναι! Φέρει πλέον ABS,
παρουσιάζει μια ολοκληρωμένη εικόνα και αναδεικνύεται σε ένα πραγματικό
εργαλείο για το αστικό και περιαστικό περιβάλλον.
Σχεδίαση-Ποιότητα Οι γραμμές του Burgman, μετά και την ολική ανανέωση που
δέχτηκε πέρσι από τη Suzuki, είναι μοντέρνες και σοβαρές με την προσεγμένη ματ
βαφή και τα διάφανα κρύσταλλα των φωτιστικών σωμάτων να του προσδίδουν κύρος
αλλά και κάποια στοιχεία δυναμισμού. Έτσι, και σε συνδυασμό με τον φυσικό του
όγκο, αλλά και το σήμα της Suzuki στα πλαστικά του, το Burgman είναι ένα
scooter που κάνει αισθητή την παρουσία του στο δρόμο, με διακριτικό βέβαια
τρόπο. Με λίγα λόγια ένα scooter που ταιριάζει πολύ με… κοστούμι και γραβάτα
και σίγουρα μια επιλογή για όλους εκείνους που προτιμούν τη διακριτική
μετακίνηση, όχι όμως και την ατημέλητη. Στο κύρος και τη σοβαρότητα που
εκπέμπει το μικρό Burgman συνεισφέρει τα μέγιστα και η ποιότητα κατασκευής με
τη συναρμογή και τη συναρμολόγηση να κυμαίνονται σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα.
Χώροι Οι αποθηκευτικοί χώροι είναι άλλος ένας τομέας όπου το Burgmanδιαπρέπει.
Στον φωτιζόμενο χώρο των 41 λίτρων κάτω από τη σέλα, η οποία στέκεται ανοιχτή
με αμορτισέρ, θα βολέψετε εύκολα δύο κράνη κλειστού τύπου ακόμη και αν αυτά
φέρουν αεραγωγούς. Παράλληλα θα περισσέψει άλλος λίγος χώρος (!) μπροστά για
κάποια μικροπράγματα. Χώρους φυσικά θα βρείτε στην περιοχή της ποδιάς και στο
μεγάλο ντουλαπάκι, κάτω από το τιμόνι, που φέρει και κλειδαριά. Αυτό χωρίζεται
πρακτικά σε δύο μέρη με το αριστερό να έχει και 12βολτη παροχή ρεύματος.
Επιπλέον χώρο, για το κερασάκι στην τούρτα, θα βρείτε στο ντουλαπάκι στα δεξιά
του τιμονιού που βολεύει για το πορτοφόλι ή το κινητό σας. Αν θέλετε και άλλο
(πόσο πια!) υπάρχει και έξτρα TopCase,
για να ξεκινήσετε επιτέλους εκείνη τη μίνι μετακόμιση.
Οδηγώντας Το Burgman200 κινείται με
χαρακτηριστική άνεση στο αστικό τοπίο προκαλώντας ευχάριστη έκπληξη στον
αναβάτη του από τα πρώτα κιόλας μέτρα. Το βάρος είναι αισθητά χαμηλό και
μοιάζει ακόμη μικρότερο χάρη στη σωστή κατανομή του αλλά και στη χαμηλή σέλα
που απέχει από το έδαφος μόλις 735 χλστ. Το πλάτος δεν είναι μεγάλο και σε
συνδυασμό με το μικρό κόψιμο του τιμονιού ο αναβάτης πιάνει τον εαυτό του να
ελίσσεται με ταχύτητα και όρεξη που δεν συνάδει με το κυριλέ παρουσιαστικό του Burgman. Το scooterτης Suzukiβγάζει έναν ψευδοσπόρ
χαρακτήρα σε αυτές τις συνθήκες και το μόνο που προσπαθεί να χαλάσει την εικόνα
είναι η ήπια, όπως είπαμε, μετάδοση. Στις χαμηλές ταχύτητες μεταφέρει αργότερα
από το ιδανικό τις εντολές του αναβάτη στο δρόμο και δυσχεράνει ελαφρώς τους
ελιγμούς ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Σε αυτό το σημείο, ωστόσο, ο αναβάτης