Από μπροστά οι δύο ιδιαίτερα καλλίγραμμες μοτοσικλέτες της Kawasaki μοιάζουν σαν δύο σταγόνες νερό. Ακόμη και οι φίλοι της εταιρίας ίσως χρειαστούν μερικά δευτερόλεπτα για να καταλάβουν ποιο είναι το μεγάλο και ποιο το μικρό. Λεπτομέρειες που προδίδουν τον μεγάλο αδερφό είναι η τοποθέτηση της ζελατίνας με μικρότερη κλίση σε σχέση με το φέρινγκ, το οποίο είναι πιο “πρησμένο” δεξιά και αριστερά, κάτω από τα φανάρια και φέρει σαφώς πιο ευδιάκριτους αεραγωγούς αέρα. Το ίδιο γίνεται και στο κέντρο του ρύγχους ανάμεσα στα φανάρια για μια πιο μυώδη εμφάνιση. Οι διαφορές είναι εντονότερες όσο οι δύο μοτοσικλέτες αρχίζουν και φαίνονται περισσότερο από το πλάι. Το 650 αποκαλύπτει τους όμορφα σμιλεμένους λαιμούς της εξάτμισής του αλλά και το δικύκινδρο μοτέρ τη στιγμή που το 4κύλινδρο μηχανικό σύνολο στο 1000 έχει κρυφτεί σε μεγάλο βαθμό πίσω από μαύρα πλαστικά. Οι διαφορές είναι ακόμη περισσότερες όσο πηγαίνουμε προς τα πίσω με τη σέλα και την ουρά του 1000 να είναι μεγαλύτερες και πιο ογκώδεις, τη στιγμή που η ουρά του 650 είναι σαφώς πιο ανάλαφρη και σπορ: η εξάτμιση του είναι “κρυμμένη” κάτω από το μοτέρ, το ψαλίδι εντυπωσιάζει με τη σχεδίασή του και η σχάρα απουσιάζει, ενώ και το πίσω φανάρι είναι πιο εκλεπτυσμένο σχεδιαστικά. Οι αναλογίες και στις δύο μοτοσικλέτες φαντάζουν σωστές και αναδεικνύουν τον χαρακτήρα της καθεμιάς με το 1000 να δείχνει διακριτικά ότι πρόκειται για το κορυφαίο μοντέλο της οικογένειας. Στην ποιότητα κατασκευής έχουμε ισοπαλία αφού και οι δύο μοτοσικλέτες είναι ιδιαίτερα προσεγμένες. Η ποιότητα της βαφής κυμαίνεται σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα, όπως και η συναρμογή και συναρμολόγηση των πλαστικών και μεταλλικών επιφανειών. Οι σέλες φέρουν και στις δύο περιπτώσεις ποιοτική επένδυση, τα χειριστήρια είναι ευχάριστα στη χρήση τους και γενικά δεν υπάρχει κάποιο σημείο πάνω στα δύο Versys που να προκαλεί ενστάσεις.