Αρκετά διαφορετικές είναι οι λύσεις στο πλαίσιο των δύο μοτοσικλετών. Το 650, όπως και ο προκάτοχός του φέρει ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο τύπου διαμάντι και ένα ιδιαίτερα εντυπωσιακό και ασύμμετρο σε σχεδίαση αλουμινένιο ψαλίδι με το αμορτισέρ τοποθετημένο παράκεντρα. Από την άλλη Versys βασισμένο στο Ζ1000/SX φέρει ένα αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών το οποίο όμως έχει προσαρμοστεί στις ανάγκες του μεγάλου Versys. Το … δωρικού ρυθμού ψαλίδι είναι και σε αυτή την περίπτωση κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Σε σχέση με τους προκατόχους τους και τα δύο Versys φέρουν ανασχεδιασμένα ατσάλινα υποπλαίσια στα οποία έχουν ενσωματωθεί οι βάσεις για τις εργοστασιακές βαλίτσες, ενώ ειδικά εκείνο του 650 μπορεί να σηκώσει πλέον 30 περισσότερα κιλά φορτίο έναντι του προηγούμενου μοντέλου. Στον τομέα των αναρτήσεων και οι δύο μοτοσικλέτες φέρουν ποιοτικές προτάσεις. Ανεστραμμένα πιρούνια της Showa και για τα δύο με διάμετρο καλαμιών 43 χλστ. για το 1000 και 41 για το 650 και ρυθμίσεις για την προφόρτιση του ελατηρίου και την απόσβεση της επαναφοράς. Ως προς την προφόρτιση ρυθμίζονται και τα αμορτισέρ των δύο μοτοσικλετών με το μεγάλο Versys να φέρει ρύθμιση και για την απόσβεση της επαναφοράς. Τέλος στο τομέα των φρένων το 650 φέρει δίσκους διαμέτρου 300 χλστ. και διπίστονες δαγκάνες, ενώ στο 1000άρι οι δαγκάνες είναι τετραπίστονες και οι δίσκοι είναι διαμέτρου 310 χλστ. Περισσότερη δύναμη για το μεγαλύτερο, ταχύτερο και βαρύτερο Versys αλλά καλύτερη αίσθηση για το 650 με τα φρένα του να επαρκούν πλήρως για τις ανάγκες της μοτοσικλέτας.