Και τα δύο Kawasaki έχουν φτιαχτεί για να προσφέρουν άνεση στον αναβάτη τους όποια και αν είναι η χρήση τους. Η σέλα του 1000 είναι πραγματικά μεγάλη και για τους δύο επιβαίνοντες. Ο αναβάτης κάθεται αναπαυτικά σε μια φαρδιά και μακριά σέλα με ιδιαίτερα πλούσιο αφρώδες και υποδειγματική σχεδίαση, ειδικά για τους βαρύτερους και πιο μεγαλόσωμους. Τα πόδια φτάνουν κάτω με σιγουριά αν και οι πιο μεγαλόσωμοι είναι εκείνοι που θα νιώσουν και πιο άνετα πάνω στο 1000άρι Versys με την καρατιμόνα να βρίσκεται επίσης σε πολύ καλή απόσταση από τον κορμό. Ο συνεπιβάτης απολαμβάνει αντίστοιχα επίπεδα άνεσης πάνω στη δική του μεγάλη σέλα. Τα πόδια του σχηματίζουν σχεδόν φυσιολογικές άνετες γωνίες και οι ενσωματωμένες στη μεγάλη σχάρα χειρολαβές προσφέρουν την επιπλέον στήριξη που μπορεί να χρειαστεί στη μετακίνησή του. Άνετα θα κάτσει και ο συνεπιβάτης στο 650, αν και σε αυτή την περίπτωση ο διαθέσιμος χώρος είναι πιο μαζεμένος από ότι στο 1000. Το ίδιο ισχύει και για τον αναβάτη. Τα πάντα πάνω στο 650 είναι ελαφρώς πιο μαζεμένα με τον αναβάτη να νιώθει ότι έχει μια σαφώς πιο μικρή μοτοσικλέτα ανάμεσα στα πόδια του. Το δικύλινδρο Versys είναι αδιαμφισβήτητα άνετο ακόμη και αν το ύψος σας αγγίζει τα 1,85 μ., ωστόσο κι απόλυτα λογικά του λείπει αυτή η έξτρα αίσθηση χώρου του 1000. Και στις δύο περιπτώσεις οι ζελατίνες ρυθμίζονται πανεύκολα ως προς το ύψος, οι μανέτες είναι ρυθμιζόμενες, ενώ ο πίνακας πληροφοριών είναι εξίσου ευδιάκριτος και ευανάγνωστος. Προβάδισμα εδώ για το 1000 που φέρει κουμπιά στο αριστερό του γκριπ για την αλλαγή των πληροφοριών στο πίνακα οργάνων, κάτι που δεν ισχύει στην περίπτωση του 650, από το οποίο απουσιάζει και το κεντρικό σταντ.