LIVE: κίνηση στους δρόμους

Οδηγώντας

Το μεγάλο Versys έχει την ικανότητα να σε σαγηνεύει με τις ανέσεις και το μεγάλο βελούδινο κινητήρα του. Είναι μια από τις πιο ευχάριστες μεγάλες μοτοσικλέτες για καθημερινή χρήση και αυτό είναι κάτι που στο δείχνει σε κάθε ευκαιρία. Εξαιρετικά ισορροπημένο, κινείται με χάρη ανάμεσα στα αυτοκίνητα με το μακρύτερο μεταξόνιο και το υψηλότερο αλλά σωστά κατανεμημένο βάρος του, σε σχέση με το 650, να είναι αισθητά αλλά να μην ενοχλούν. Από την άλλη, το μικρό Versys, με το κατά περίπου 100 χλστ. κοντύτερο μεταξόνιο και τα 35 λιγότερα κιλά είναι ακόμη πιο ευχάριστο. Απαιτεί ακόμη λιγότερη προσπάθεια για να ελιχθεί με τον ελαφρύτερο συμπλέκτη να αποτελεί μπόνους στις πολύ χαμηλές ταχύτητες. Οι αναρτήσεις και στις δύο περιπτώσεις απορροφούν με βουλιμία τις ανωμαλίες και αν κάτι καταφέρει να περάσει θα σταματήσει στις σέλες. Το σκηνικό παραμένει το ίδιο και στον επαρχιακό δρόμο με την κάθε μοτοσικλέτα να καταθέτει τον δικό της ξεχωριστό χαρακτήρα. Το βαρύτερο και μακρύτερο 1000 σου δίνει την εντύπωση ότι πατά καλύτερα. Ο βελούδινος τετρακύλινδρος κινητήρας επιταχύνει δυνατά τη μοτοσικλέτα και αν το θελήσετε σας επιτρέπει να καταργήσετε τις αλλαγές των ταχυτήτων. Μια 4η είναι αρκετή στο στροφιλίκι. Με το μοτέρ να μην πιέζεται και το πλαίσιο να μην καταλαβαίνει από δυνάμεις το 1000άρι Versys καταφέρνει να κρύβει πολύ καλά τα χιλιόμετρα που μαζεύει στις ευθείες και τις στροφές –περισσότερα από ότι το 650- και αυτή είναι μια από τις μεγάλες διαφορές μεταξύ των δύο μοτοσικλετών. Το 650 είναι σαφώς πιο άμεσο στις αντιδράσεις του και πιο ευχάριστο όσο “σφίγγει” ο δρόμος. Ειδικά αν το οδηγήσετε αμέσως μετά το 1000 θα νιώσετε ότι το ξεζουμίζετε. Αυτή η αίσθηση ικανοποίησης ότι του πίνεις το αίμα είναι ότι πιο ευχάριστο μπορεί να νιώσει κάποιος στη σέλα μιας μοτοσικλέτας και το 650 σε κάνει να νιώθεις έτσι ακριβώς γιατί σου επιτρέπει παράλληλα να το πιέσεις. Το 650 μπορεί να μείνει κοντά στο 1000 σε αυτές τις συνθήκες, εφόσον ο αναβάτης εκμεταλλεύεται το δικύλινδρο μοτέρ στο 100% με το μικρό Versys να ακολουθεί τις εντολές του πάντα με προοδευτικό τρόπο. Ο αυτοκινητόδρομος, τέλος, ταιριάζει και στις δύο μοτοσικλέτες, Το 1000άρι έχει σίγουρα το προβάδισμα αν είστε από εκείνους που ταξιδεύουν δικάβαλοι με υψηλές ταχύτητες. Σε πιο συνηθισμένους ρυθμούς ωστόσο οι διαφορές είναι μικρές αφού και τα δύο Versys προσφέρουν καλή κάλυψη από τον αέρα και παρουσιάζονται υποδειγματικά σταθερά με ταχύτητες ταξιδιού. Όπως και να έχει η ελαφρώς μεγαλύτερη άνεση του 1000 είναι αισθητή, όπως και η αυξημένη οικονομία που προσφέρει το 650 η οποία του δίνει και μεγαλύτερη αυτονομία.

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ