Το 890 Adventure όπως και ο προκάτοχός του χρησιμοποίει το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο με τον κινητήρα να είναι ενεργό τμήμα του, φροντίζοντας ώστε η συγκέντρωση των μαζών να βρίσκεται όσο το δυνατόν χαμηλότερα. Όμως με την αύξηση του κυβισμού καθώς και με τις αναγκαίες προσθήκες στο σύστημα της εξάτμισης για την συμμόρφωση με τις προδιαγραφές Euro 5 το βάρος όπως ήταν αναμενόμενο, αυξήθηκε.
Πολύ αναβαθμισμένα τα φρένα τόσο σε αίσθηση όσο και σε απόδοση, όπως και το ABS που επεμβαίνει διακριτικά μόνο όταν είναι απαραίτητο
Έτσι, για να διατηρηθεί στα χαμηλά επίπεδα του 790, η KTM κατασκεύασε ένα ελαφρύτερο υποπλαίσιο χρησιμοποιώντας και πάλι χωροδικτύωμα, με αποτέλεσμα η διαφορά στο συνολικό βάρος να μην ξεπερνά τα 7 κιλά. Ο αέρας των αλλαγών πέρασε και από τον τομέα των αναρτήσεων, καθώς έχουμε διαφορετικό σετάρισμα στο πιρούνι της WP και νέο αμορτισέρ από την ίδια εταιρία, που πλέον διαθέτει ρύθμιση επαναφοράς, αλλά και εύκολη πρόσβαση για την προφόρτιση του ελατηρίου (γίνεται χωρίς εργαλεία).
Οι αναβαθμίσεις ολοκληρώνονται στα φρένα. Τα έμβολα των εμπρός δαγκανών διαθέτουν νέα ελατήρια, ενώ η πίσω δαγκάνα φέρει νέα έμβολα και ειδικές πλάκες ανάμεσα σε αυτά και τα τακάκια για καλύτερη αποβολή θερμότητας, ενώ συναντάμε και σωληνάκι υψηλής πίεσης.