Όπως και στον προκάτοχό του, η εμφάνιση του νέου 890 Adventure ακόμα και στη βασική έκδοση χαρακτηρίζεται από το στοιχείο της περιπέτειας, φέρνοντας στο νου τις μοτοσυκλέτες με τις οποίες η KTM έχει κυριαρχήσει στο Rally Dakar. O χωμάτινος προσανατολισμός φαίνεται σε κάθε λεπτομέρεια, ενώ παράλληλα ο σχεδιαστικός οίκος Kiska φρόντισε να δώσει ξεχωριστή ταυτότητα στο μοντέλο. Και όπως κάθε μοτοσυκλέτα με ισχυρή προσωπικότητα δεν αναζητά συμβιβασμούς. Είτε θα σου αρέσει είτε όχι.
Ο αιχμηρός LED προβολέας είναι σήμα κατατεθέν προεξέχοντας από την υπόλοιπη μοτοσυκλέτα, ενώ κοιτάζοντας λίγο πιο χαμηλά θα δεις τα δύο τμήματα του 20 λιτρου ρεζερβουάρ καθώς αυτό χωρίζεται, φτάνοντας μέχρι χαμηλά για σωστή κατανομή του βάρους. Από την μέση και πίσω θυμίζει ακόμα περισσότερο το 450 Rally (ειδικά με την ίσια σέλα από τον κατάλογο των αξεσουάρ) κάτι που οφείλεται και στον συνολικό όγκο της μοτοσυκλέτας που είναι αρκετά μικρός όπως είχαμε συνηθίσει από το 790.
Αυτό που ουσιαστικά αλλάζει το 2021 στον τομέα της εμφάνισης είναι τα κέντρα στους ακτινωτούς τροχούς που είναι ανοδιωμένα σε μαύρο χρώμα, τα νέα γραφικά, καθώς και οι χρωματισμοί, αφού πλέον στο παραδοσιακό πορτοκαλί προστίθεται το γκρι. Η ποιότητα κατασκευής στα πλαστικά αλλά και στα μηχανικά μέρη κυμαίνεται στα επίπεδα του 790 Adventure καθώς έχει αποδείξει ότι μπορεί να αντεπεξέλθει ακόμα και σε σκληρή εκτός δρόμου χρήση.