Η σωστή εργονομία είναι από τους πιο σημαντικούς παράγοντες σε μια μοτοσυκλέτα, ιδιαίτερα όταν αυτή πρέπει να κινείται και στο χώμα. Η ΚΤΜ φαίνεται ότι δούλεψε αρκετά σε αυτό το κομμάτι αφού το 890 σε κάνει να αισθάνεσαι αμέσως άνετα πάνω του. Όπως και στο 790 όλα βρίσκονται εκεί που πρέπει, ενώ ακόμα και σταματημένος καταλαβαίνεις το χαμηλό βάρος και εκτιμάς τον μικρό όγκο του ρεζερβουάρ μπροστά σου.
Η TFT οθόνη 5 ιντσών διαθέτει όμορφα γραφικά και εύχρηστο μενού. Μέσω της πλατφόρμας KTM MY RIDE παρέχεται η δυνατότητα σύνδεσης Bluetooth με smartphone για κλήσεις, μουσική κ.ά
Η θέση οδήγησης τοποθετεί τον αναβάτη σε όρθια στάση, με την σέλα να χωρίζεται σε δύο επίπεδα, (ρυθμίζεται σε δύο ύψη 830/850χιλ) στενεύοντας στο εμπρός μέρος ώστε κάθε αναβάτης ανεξαρτήτως αναστήματος να πατά εύκολα στο έδαφος. Οι μοτοσυκλέτες της παρουσίασης εξοπλίζονταν με την ψηλότερη-ίσια σέλα από τον κατάλογο των αξεσουάρ, μια προσθήκη που έκανε τη θέση οδήγησης πιο επιθετική και καταλληλότερη για χωμάτινη οδήγηση, αφού μπορούσες να σφίξεις πιο εύκολα τα πόδια σου πάνω της. Παράλληλα είχε και περισσότερο αφρώδες με αποτέλεσμα να παραμείνουμε ξεκούραστοι στο τέλος της ημέρας.
Για την προστασία από τον αέρα υπεύθυνη είναι μια μεσαίου μεγέθους ζελατίνα η οποία συνεργάζεται με μικρότερα διάφανα πλαστικά για να καλύπτει το πάνω μέρος του σώματος, αφού η σχεδίαση του ρεζερβουάρ αναλαμβάνει να περιορίσει τον εισερχόμενο αέρα στα πόδια, ενώ για ακόμα μια φορά η οθόνη TFT 5 ιντσών εντυπωσιάζει με την ευκρίνειά της και το εύκολο μενού. Οι διακόπτες για όλες τις λειτουργίες βρίσκονται στο αλουμινένιο τιμόνι (ρυθμίζεται σε 6 διαφορετικές θέσεις με εύρος 30χιλ) που διαθέτει πλέον στην αριστερή του πλευρά ακόμη έναν διακόπτη για το προαιρετικό Cruise control. Στον βασικό εξοπλισμό υπάρχει η δυνατότητα σύνδεσης Bluetooth με smartphone μέσω της πλατφόρμας KTM MY RIDE για κλήσεις, μουσική κ.ά, όπως μας έχει συνηθίσει η KTM.