• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ιδού η πηγή του κακού και η μεγαλύτερη αλλαγή στο νέο μοντέλο. Εξωτερικά ο κινητήρας μοιάζει ίδιος, όμως στο εσωτερικό έχει υποστεί εκτεταμένες αλλαγές με αποκορύφωμα την προσθήκη συστήματος μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων. Τα κυβικά αυξηθήκαν και οι επιδόσεις εκτοξεύθηκαν.

    Κινητήρας

     

    Το αυτοκόλλητο 1200 αποτελεί παρελθόν από τα πλαϊνά τμήματα του φέρινγκ και στη θέση του αράζει ένα μεγαλοπρεπές 1250. Αυτό είναι και το μόνο σημείο που προδίδει εξωτερικά ότι πρόκειται για το μοντέλο με το μεγαλύτερο κινητήρα, πέρα από τα χαραγμένα λογότυπα ShiftCam στα καπάκια των κυλίνδρων, τα όποια όμως κρύβονται επιμελώς από τα κάγκελα. Εξωτερικά λοιπόν, το μοτέρ είναι ίδιο και τίποτα δεν προδίδει τις αλλαγές που έχουν συντελεστεί στο εσωτερικό του. Ο δικύλινδρος υδρόψυκτος Boxer με τους δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, αύξησε τη χωρητικότητα του από τα 1170 στα 1254 κυβικά εκατοστά, ενώ απέκτησε και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων ShiftCam. Η ιπποδύναμη αυξήθηκε κατά 11 ίππους, φτάνοντας τους 136 στις 7.750σ.α.λ, ενώ και η ροπή έφτασε τα 14,6 kg-m στις 6.250σ.α.λ. Η αυξημένη χωρητικότητα είναι αποτέλεσμα της μεγαλύτερης διαμέτρου και διαδρομής των εμβόλων που από τα 101 Χ 73 έφτασαν στα 102,5 Χ 76 χιλιοστά αντίστοιχα. 

    Η πηγή του... κακού ακούει στο όνομα Shiftcam. Ο εκκεντροφόρος εισαγωγής έχει δύο διαφορετικούς λοβούς έκκεντρων, με διαφορετικά προφίλ για κάθε βαλβίδα εισαγωγής, συνδεδεμένα σε έναν άξονα που διατηρεί συνεχή επαφή με τον στρόφαλο. Ο ένας είναι ένας ήπιος λοβός με μικρότερη ανύψωση και μικρότερη διάρκεια που λειτουργεί κάτω από τις 5.000σα.λ και στα μικρά ανοίγματα του γκαζιού. Ο άλλος είναι ένας ελαστικός λοβός με μεγαλύτερη ανύψωση και μεγαλύτερη διάρκεια για υψηλή απόδοση, πάνω από τις 5.000σαλ και σε απότομο άνοιγμα του γκαζιού. Επιπλέον, οι εκκεντροφόροι εισαγωγής έχουν σχεδιαστεί για ασύγχρονο άνοιγμα των βαλβίδων εισαγωγής, με αποτέλεσμα τον ενισχυμένο στροβιλισμό του εισερχόμενου μείγματος. Οι αναταράξεις στο μείγμα, οδηγούν σε πληρέστερη και καθαρότερη καύση, υψηλότερες ροπές στρέψης σε ολόκληρο το φάσμα στροφών και καλύτερη απόδοση καυσίμου και εκπομπές ρύπων. Το κιβώτιο εξοπλίστηκε με έναν αποσβεστήρα τριβής στον άξονα εξόδου για μείωση των κραδασμών και ο ανανεωμένος συμπλέκτης υγρού τύπου ενσωματώνει λειτουργία anti-hopping. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • Konstantinos

      Ημαρτον με τα μεγαλα bmw..χωρισ κάτι ιδιαίτερο κανουν πωλησεισ.αλλα τέτοιοι είμαστε.βγαζαμε το tdm πρωτη μηχανη οταν στη Γαλλια δεν ηταν ουτε στην 10αδα...ημαρτον

        11

    BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ