• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οι αλλαγές περιορίστηκαν στο τομέα του κινητήρα και έτσι το νέο μοντέλο κράτησε την ίδια εμφάνιση, κάτι όχι απαραίτητα κακό, αφού έχει αποδειχθεί ότι αρέσει σε πολλούς.

Οι αλλαγές περιορίστηκαν στο τομέα του κινητήρα και έτσι το νέο μοντέλο κράτησε την ίδια εμφάνιση, κάτι όχι απαραίτητα κακό, αφού έχει αποδειχθεί ότι αρέσει σε πολλούς.

Οι αλλαγές περιορίστηκαν στο τομέα του κινητήρα και έτσι το νέο μοντέλο κράτησε την ίδια εμφάνιση, κάτι όχι απαραίτητα κακό, αφού έχει αποδειχθεί ότι αρέσει σε πολλούς.

Σχεδιασμός – Ποιότητα κατασκευής

 

Ασύμμετρο εμπρός LED φανάρι με φώτα ημέρας, μάσκα με παρατεταμένο ρύγχος, μυώδης σιλουέτα με αιχμηρά τμήματα φέρινγκ και δύο κύλινδροι εκατέρωθεν του κάτω μέρους του ρεζερβουάρ. Σας θυμίζει κάτι; Η αισθητική του GS είναι πλέον γνώριμη ως τα πέρατα του κόσμου και κάπως έτσι η BMW αποφάσισε να την διατηρήσει ανέπαφη, τουλάχιστον προς το παρόν και πέρα από όποια ζητήματα κόστους θα προέκυπταν. Εξάλλου, πρόκειται  κατά γενική ομολογία για μια πετυχημένη σχεδιαστική μαγιά που ανακατεύει περίτεχνα το δυναμισμό, την πολυτέλεια και το σκληροτράχηλο προφίλ της περιπέτειας. 


Στο ίδιο μήκος κύματος κινείται και η ποιότητα κατασκευής, που αριστεύει σε όλους τους τομείς. Εξαιρετική η συναρμογή  των επιμέρους επιφανειών, τριγμοί και κραδασμοί  απλώς δεν υπάρχουν και τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί, προσδίδουν premium εικόνα. Έχει δοθεί προσοχή στην παραμικρή λεπτομέρεια, όπως θα περίμενε κάποιος από μια μοτοσικλέτα με τέτοιο κόστος,  με αποκορύφωμα το πανέμορφο βουρτσισμένο αλουμίνιο του ρεζερβουάρ.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • Konstantinos

    Ημαρτον με τα μεγαλα bmw..χωρισ κάτι ιδιαίτερο κανουν πωλησεισ.αλλα τέτοιοι είμαστε.βγαζαμε το tdm πρωτη μηχανη οταν στη Γαλλια δεν ηταν ουτε στην 10αδα...ημαρτον

      11

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ