• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Αναλλοίωτη η εικόνα σε ανάρτηση και φρένα εκτός από τις δαγκάνες που πλέον φέρουν το λογότυπο της BMW, αντικαθιστώντας εκείνο της Brembo. Στην πραγματικότητα είναι δια χειρός της Αμερικάνικης Hayes και είναι εξίσου αποδοτικές με αυτές της Ιταλικής εταιρίας.

Αναλλοίωτη η εικόνα σε ανάρτηση και φρένα εκτός από τις δαγκάνες που πλέον φέρουν το λογότυπο της BMW, αντικαθιστώντας εκείνο της Brembo. Στην πραγματικότητα είναι δια χειρός της Αμερικάνικης Hayes και είναι εξίσου αποδοτικές με αυτές της Ιταλικής εταιρίας.

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

 

Απαράλλαχτη είναι η κατάσταση και στον τομέα του πλαισίου. Μια ατσάλινη κατασκευή δύο τμημάτων με τον κινητήρα ως φέρον στοιχείο της, προσφέρει αυξημένη ακαμψία και ευκολία στο χειρισμό. Οι πλήρως ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις είναι σκέτη απόλαυση, αφού προσαρμόζονται ανάλογα με τον τρόπο που οδηγείς, ώστε να πετύχουν την μέγιστη πρόσφυση και σταθερότητα σε όλες τις συνθήκες. Με βάση επιπρόσθετες παραμέτρους, ανιχνεύονται καταστάσεις οδήγησης όπως συμπίεση, επιτάχυνση και επιβράδυνση και αυτές ενσωματώνονται στην προσαρμογή των δυνάμεων απόσβεσης, τόσο στο οπίσθιο αμορτισέρ Paralever, όσο και στον έλεγχο του εμπρός τροχού με Telelever. Η διαδρομή παραμένει στα 210 και 220 χιλιοστά για εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Μια από τις αλλαγές αφορά τις δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων του εμπρός τροχού, των οποίων η κατασκευή έχει περάσει στα χέρια της Αμερικάνικης Hayes. Μείωση κόστους έναντι των Brembo, που υπήρχαν εκεί μέχρι πρότινος; Το πιθανότερο. Πάντως στον πίσω τροχό η διπίστονη δαγκάνα εξακολουθεί να είναι προϊόν της Ιταλικής εταιρίας. Η διάμετρος των δίσκων παραμένει στα 305 χιλιοστά για μπροστά και στα 267 χιλιοστά για πίσω. Το ABS Pro ρυθμίζει την ευαισθησία του ανάλογα με την κλίση της μοτοσυκλέτας και προσφέρει επιπρόσθετη ασφάλεια σε ολισθηρό οδόστρωμα, ή αν χρειαστεί να κάνετε απότομους ελιγμούς μέσα στη στροφή.  Παρέχει τη δυνατότητα απενεργοποίησης. Επιπρόσθετα, με το σύστημα Dynamic Brake Control, μειώνεται η ισχύς του κινητήρα όταν εντοπιστεί απότομο φρενάρισμα. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • Konstantinos

    Ημαρτον με τα μεγαλα bmw..χωρισ κάτι ιδιαίτερο κανουν πωλησεισ.αλλα τέτοιοι είμαστε.βγαζαμε το tdm πρωτη μηχανη οταν στη Γαλλια δεν ηταν ουτε στην 10αδα...ημαρτον

      11

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ