Αναλλοίωτη η εικόνα σε ανάρτηση και φρένα εκτός από τις δαγκάνες που πλέον φέρουν το λογότυπο της BMW, αντικαθιστώντας εκείνο της Brembo. Στην πραγματικότητα είναι δια χειρός της Αμερικάνικης Hayes και είναι εξίσου αποδοτικές με αυτές της Ιταλικής εταιρίας.

Αναλλοίωτη η εικόνα σε ανάρτηση και φρένα εκτός από τις δαγκάνες που πλέον φέρουν το λογότυπο της BMW, αντικαθιστώντας εκείνο της Brembo. Στην πραγματικότητα είναι δια χειρός της Αμερικάνικης Hayes και είναι εξίσου αποδοτικές με αυτές της Ιταλικής εταιρίας.

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Απαράλλαχτη είναι η κατάσταση και στον τομέα του πλαισίου. Μια ατσάλινη κατασκευή δύο τμημάτων με τον κινητήρα ως φέρον στοιχείο της, προσφέρει αυξημένη ακαμψία και ευκολία στο χειρισμό. Οι πλήρως ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις είναι σκέτη απόλαυση, αφού προσαρμόζονται ανάλογα με τον τρόπο που οδηγείς, ώστε να πετύχουν την μέγιστη πρόσφυση και σταθερότητα σε όλες τις συνθήκες. Με βάση επιπρόσθετες παραμέτρους, ανιχνεύονται καταστάσεις οδήγησης όπως συμπίεση, επιτάχυνση και επιβράδυνση και αυτές ενσωματώνονται στην προσαρμογή των δυνάμεων απόσβεσης, τόσο στο οπίσθιο αμορτισέρ Paralever, όσο και στον έλεγχο του εμπρός τροχού με Telelever. Η διαδρομή παραμένει στα 210 και 220 χιλιοστά για εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Μια από τις αλλαγές αφορά τις δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων του εμπρός τροχού, των οποίων η κατασκευή έχει περάσει στα χέρια της Αμερικάνικης Hayes. Μείωση κόστους έναντι των Brembo, που υπήρχαν εκεί μέχρι πρότινος; Το πιθανότερο. Πάντως στον πίσω τροχό η διπίστονη δαγκάνα εξακολουθεί να είναι προϊόν της Ιταλικής εταιρίας. Η διάμετρος των δίσκων παραμένει στα 305 χιλιοστά για μπροστά και στα 267 χιλιοστά για πίσω. Το ABS Pro ρυθμίζει την ευαισθησία του ανάλογα με την κλίση της μοτοσυκλέτας και προσφέρει επιπρόσθετη ασφάλεια σε ολισθηρό οδόστρωμα, ή αν χρειαστεί να κάνετε απότομους ελιγμούς μέσα στη στροφή.  Παρέχει τη δυνατότητα απενεργοποίησης. Επιπρόσθετα, με το σύστημα Dynamic Brake Control, μειώνεται η ισχύς του κινητήρα όταν εντοπιστεί απότομο φρενάρισμα. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • Γιάννης

    Η gs σαν μηχανή είναι πολύ καλή. Δε χωρά αμφιβολία. Απλά για Ελλάδα τιμολογιακα η αγορά και χρήση της είναι για γελια (και για κλάματα). Σε σχέση με έναν Γερμανό μισθολογικά είναι σαν να την αγοράζει 75.000€. Σαν προϊόν, όπως και με πολλά άλλα αγαθά στην Ελλάδα έχει αποκτήσει πλέον στοιχεία status, επίδειξης και λοιπων συμπλεγμάτων γενικότερα εξαιτίας της φτωχειας μας. Συμπερασματικά αν δεν το φυσάς ΜΗΝ την πάρεις !

      3
  • Τασος Π.

    Η καλύτερη μοτοσυκλέτα που έχω αγοράσει. Είχα πολλές και με όλες έκανα ΠΟΛΛΛΛΑ χιλιόμετρα. είχα και το 1200 2018, τώρα όμως που πήγα στο 1250 απλά είπα ο ρε φίλεεεεε... παιδιά το μόνο που έλειπε στο "παλιό" 1200 ήταν ο κινητήρας. Το 1250 βλέπει τον κόσμο αλλιώς, βλέπει τα σημάδια να φτάνουν πιο γρήγορα, βλέπει τον μπροστινό τροχό να απογειώνεται πανεύκολα, και βλέπει και περνάει μηχανάκια με περισσότερα άλογα πίσω του. Ναι το σερβις είναι πιο ακριβό, ναι είναι πιο ακριβό σα μοτοσυκλέτα ναι ναι ναι αλλά είναι GSA... και αυτό δε θα μπορέσει να το πει άλλη μοτοσικλέτα και αν δεν αγοράσει κάποιος ενα gs δε μπορεί να καταλάβει γιατί είναι συνέχεια πρώτο σε πωλήσεις παγκοσμίως ακόμα και στην Ελλάδα της κρίσης. ;)

      5
  • terry

    Τα πανακριβα και απαγορευτικα service αξιζει να τα αναφερουμε για ευνόητους λόγους καλη μου αναγνωστες (stay away from BMW for your own good)

      2
  • Καπετάνιος

    Αξίζει κάθε σεντς αν σου πούνε διάλεξε μία μηχανή να γυρίσεις όλο τον κόσμο νομίζω ότι μόνο αυτή θα διαλέγαμε

      8
  • Κωστας Πεττας

    Βαρυ, υπερτιμημενο, αλλαζονικο, πανακριβο και γελοιο. Γερμανικο με λιγα λογια.

      20
  • Γιώργος

    Τι σημαίνει αμάν με τα μεγάλα BMW . Οποίος θέλει παίρνει μεγάλο οποίος θέλει μικρό. Στη Γαλλία παίρνουν σκούτερ και στην Αμερική Harley , στην Ασία παπιά, στην Ελλάδα φίλε μου μεγάλα BMW , η TDM .......τόσο απλά.

      30
  • Konstantinos

    Ημαρτον με τα μεγαλα bmw..χωρισ κάτι ιδιαίτερο κανουν πωλησεισ.αλλα τέτοιοι είμαστε.βγαζαμε το tdm πρωτη μηχανη οταν στη Γαλλια δεν ηταν ουτε στην 10αδα...ημαρτον

      24