Στο δρόμο

Πως γίνεται κάτι τόσο μεγάλο και επιβλητικό να είναι συνάμα τόσο φιλικό; Ακόμα δεν έχω καταφέρει να εξηγήσω αυτή την αντίφαση χρησιμοποιώντας σκέτη τη λογική μου. Μόνο μέσω της οδήγησης μπορεί κάτι τέτοιο να καταστεί εφικτό, όταν περνούν βαθιά στη συνείδηση σου αφιλτράριστα μηνύματα,  ότι ο γίγαντας με την τεράστια περιβολή, διαθέτει συμπεριφορά μικρού παιδιού που σε καθηλώνει. Εκεί ακριβώς έγκειται και η εμπορική επιτυχία έναντι των ανταγωνιστών, αφού μιλάμε για το πιο πολυχρηστικό adventure εκεί έξω. Εγνωσμένη η αξία του και σε θέματα άνεσης, με τα premium χαρακτηριστικά να συντροφεύουν τον αναβάτη σε κάθε διεκπεραιωτική διαδρομή, τσάρκα, ή ταξίδι. 

Η μεγάλη μετωπική επιφάνεια, η ζελατίνα και το 30λιτρο ρεζερβουάρ με τα φουσκωμένα καλύμματα, δημιουργούν ένα εύρωστο προσωπικό φρούριο και υψώνουν τείχος προστασίας, έναντι των στοιχείων της φύσης. Αέρας, βροχή, σκόνη , πέτρες, τίποτα δεν μπαίνει εμπόδιο στις ορέξεις σου. Ο κορμός παραμένει όρθιος και το εργονομικό τρίγωνο είναι το καταλληλότερο για να καλύπτεις μεγάλες χιλιομετρικές αποστάσεις. Κάθεσαι αναπαυτικά στην σέλα-αφρό, απλώνεις τα χέρια στο φαρδύ τιμόνι, τοποθετείς τα πόδια στις εσοχές του ρεζερβουάρ  και τα κύτταρα του  εγκεφάλου σου, γεμίζουν απόλαυση. Βέβαια αυτά είναι λίγο έως πολύ γνωστά και έχουν μεταφερθεί αναλλοίωτα σε κάθε γενιά, με τη μεγάλη αλλαγή να εντοπίζεται στα σπλάχνα του GS και συγκεκριμένα στον αειθαλή Boxer ο οποίος φαίνεται ότι έχει ανακαλύψει το ελιξίριο της νεότητας. Το σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων, συντροφεύει πλέον κάθε άνοιγμα του γκαζιού, εκτοξεύοντας τις επιδόσεις του νέου μοντέλου. Η ζυγαριά έδειξε 268 κιλά πλήρης υγρών, που σημαίνει + 5 κιλά σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, όμως η αύξηση ροπής και ιπποδύναμης μπορεί με ευκολία να απορροφήσει το εξτρά βάρος. 

Οδηγικά τίποτα δεν έχει αλλάξει με τη φιλικότητα να πρωτοστατεί και τη δύναμη να αποδίδεται γραμμικά χωρίς ξεσπάσματα, καθιστώντας το GS απόλυτα διαχειρίσιμο σε κάθε περίπτωση. ¶μεσος ψεκασμός και παροιμιώδης αμεσότητα σε κάθε στρέψη του δεξιού καρπού με 14,6 κιλά ροπής να σε κλοτσάνε στην πλάτη, όταν εσύ θελήσεις. Αξιοσημείωτη η ικανότητα του Γερμανικού μοντέλου σε κάθε πεδίο χρήσης. Στην πόλη, μόνο ο περίσσιος όγκος σε πολύ στενά περάσματα θα καταφέρει να σε ακινητοποιεί. Ταξίδι και χώμα ανήκουν στη σπεσιαλιτέ του σεφ. Το GS ΅ΆμαγειρεύειΆΆ ξεκούραστες και χλιδάτες μεταβάσεις εντός και εκτός δρόμου, χωρίς τον παραμικρό περιορισμό. Τα 1250 κυβικά του δεν είναι αποτρεπτικά για συχνή χρήση, καθώς η μέση τιμή κατανάλωσης δεν υπερβαίνει τα 6,8 λίτρα. Αυτό σημαίνει πάνω από 450 χιλιόμετρα πριν χρειαστείς ανεφοδιασμό, παρόλο που ο Boxer σε προκαλεί να μειώσεις τα νούμερα αυτονομίας. 

Η απάντηση σε όσους διατείνονται ότι δεν μπορείς να κινηθείς γρήγορα με μια τέτοια μοτοσικλέτα, είναι η επιλογή του Sport mode στις αναρτήσεις, και του Dynamic Pro στην χαρτογράφηση του κινητήρα. Εκμεταλλευόμενος την τεράστια ροπή και το σταθερό πλαίσιο, το GS θα στρίψει σβέλτα και με ακρίβεια, έχοντας μεγάλα περιθώρια  πρόσφυσης. Ένα πάτημα στη δεξιά μανέτα του φρένου, θα ακινητοποιήσει άμεσα το βαρύ BMW και θα σβήσει κάθε σου αμφιβολία για τις νέες δαγκάνες. Έχοντας γευτεί την λειτουργία του νέου κινητήρα, εγώ δεν έχω να προσάψω κάτι στην BMW για το γεγονός ότι άφησε τα υπόλοιπα σχεδόν απαράλλαχτα. Κάθεσαι ψηλά, νιώθοντας ότι επιβάλλεσαι στα πάντα γύρω σου και ύστερα ξύνεις το κεφάλι σου από απορία όταν αντιλαμβάνεσαι πόσο εύκολα μπορείς να κουμαντάρεις αυτό το τέρας. Στο τέλος γνέφεις συγκαταβατικά ότι το GS είναι, ίσως η καλύτερη adventure μοτοσικλέτα, ικανή να σε ακολουθήσει ΠΑΝΤΟΥ! 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • Γιάννης

    Η gs σαν μηχανή είναι πολύ καλή. Δε χωρά αμφιβολία. Απλά για Ελλάδα τιμολογιακα η αγορά και χρήση της είναι για γελια (και για κλάματα). Σε σχέση με έναν Γερμανό μισθολογικά είναι σαν να την αγοράζει 75.000€. Σαν προϊόν, όπως και με πολλά άλλα αγαθά στην Ελλάδα έχει αποκτήσει πλέον στοιχεία status, επίδειξης και λοιπων συμπλεγμάτων γενικότερα εξαιτίας της φτωχειας μας. Συμπερασματικά αν δεν το φυσάς ΜΗΝ την πάρεις !

      3
  • Τασος Π.

    Η καλύτερη μοτοσυκλέτα που έχω αγοράσει. Είχα πολλές και με όλες έκανα ΠΟΛΛΛΛΑ χιλιόμετρα. είχα και το 1200 2018, τώρα όμως που πήγα στο 1250 απλά είπα ο ρε φίλεεεεε... παιδιά το μόνο που έλειπε στο "παλιό" 1200 ήταν ο κινητήρας. Το 1250 βλέπει τον κόσμο αλλιώς, βλέπει τα σημάδια να φτάνουν πιο γρήγορα, βλέπει τον μπροστινό τροχό να απογειώνεται πανεύκολα, και βλέπει και περνάει μηχανάκια με περισσότερα άλογα πίσω του. Ναι το σερβις είναι πιο ακριβό, ναι είναι πιο ακριβό σα μοτοσυκλέτα ναι ναι ναι αλλά είναι GSA... και αυτό δε θα μπορέσει να το πει άλλη μοτοσικλέτα και αν δεν αγοράσει κάποιος ενα gs δε μπορεί να καταλάβει γιατί είναι συνέχεια πρώτο σε πωλήσεις παγκοσμίως ακόμα και στην Ελλάδα της κρίσης. ;)

      5
  • terry

    Τα πανακριβα και απαγορευτικα service αξιζει να τα αναφερουμε για ευνόητους λόγους καλη μου αναγνωστες (stay away from BMW for your own good)

      2
  • Καπετάνιος

    Αξίζει κάθε σεντς αν σου πούνε διάλεξε μία μηχανή να γυρίσεις όλο τον κόσμο νομίζω ότι μόνο αυτή θα διαλέγαμε

      8
  • Κωστας Πεττας

    Βαρυ, υπερτιμημενο, αλλαζονικο, πανακριβο και γελοιο. Γερμανικο με λιγα λογια.

      20
  • Γιώργος

    Τι σημαίνει αμάν με τα μεγάλα BMW . Οποίος θέλει παίρνει μεγάλο οποίος θέλει μικρό. Στη Γαλλία παίρνουν σκούτερ και στην Αμερική Harley , στην Ασία παπιά, στην Ελλάδα φίλε μου μεγάλα BMW , η TDM .......τόσο απλά.

      30
  • Konstantinos

    Ημαρτον με τα μεγαλα bmw..χωρισ κάτι ιδιαίτερο κανουν πωλησεισ.αλλα τέτοιοι είμαστε.βγαζαμε το tdm πρωτη μηχανη οταν στη Γαλλια δεν ηταν ουτε στην 10αδα...ημαρτον

      24