Το κόκκινο χρώμα στις κεφαλές του κινητήρα και στα λογότυπα δημιουργεί όμορφη αντίθεση με το μαύρο και τα ανθρακονήματα.

    Κινητήρας

    Ο δικύλινδρος, αερόψυκτος εγκάρσιος κινητήρας V της έκδοσης Carbon, δεν διαφέρει από τις υπόλοιπες εκδόσεις της τρίτης γενιάς του V7. H μέγιστη ισχύς αγγίζει τους 52 ίππους στις 6.200 σ.α.λ ενώ η ροπή φτάνει τα 6.1 kg στις 4.900 σ.α.λ., νούμερα αυξημένα σε σχέση με το V7 II. Οι νέες κεφαλές αλουμινίου, τα έμβολα και οι κύλινδροι στο πάνω μέρος του κινητήρα, αλλά και ο νέος στρόφαλος, το κάρτερ λαδιού και το σύστημα λίπανσης του στροφάλου, είναι οι βασικές αλλαγές που μαζί με το νέο σύστημα εξάτμισης εξασφαλίζουν και την συμμόρφωση με τα πρότυπα Euro 4.    

    Παρότι ο κινητήρας είναι γραμμικός, στον στάνταρ εξοπλισμό διατίθεται και traction control το οποίο ρυθμίζεται σε δύο επίπεδα ευαισθησίας, φροντίζοντας για την πρόσφυση σε ολισθηρό οδόστρωμα. Τέλος, το κιβώτιο των 6 σχέσεων παραμένει ίδιο με αυτό της προηγούμενης γενιάς, αλλά πλέον διαθέτει νέες σχέσεις πρώτης και έκτης ταχύτητας, ώστε να αξιοποιούνται στο έπακρο τα χαρακτηριστικά του V κινητήρα.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ