Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία

Ανεση – Εργονομία

Η νέα εργονομία του Scrambler 1200X δείχνει απευθείας τη στόχευση της Triumph, που δημιούργησε μια πιο «καθημερινή» Scrambler την οποία ο αναβάτης θα μπορεί να χρησιμοποιεί για όλες τους τις μετακινήσεις με περίσσια άνεση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ξεκινώντας από τη θέση οδήγησης, παρά το σχετικά ψηλά τοποθετημένο τιμόνι και την χαμηλότερη σέλα, οι εργονομικές γωνίες μπορούν να χαρίσουν χιλιόμετρα ξεκούραστης οδήγησης. Ιδανικά θα θέλαμε στην σέλα του αναβάτη λίγο περισσότερο αφρώδες για τα πιο μεγάλα ταξίδια, όμως στην καθημερινή χρήση και στις μικρές εξορμήσεις δεν θα κουράσει.  
H πληροφόρηση του αναβάτη γίνεται μέσω μιας LCD/TFT οθόνης, η οποία φέρει πλήθος πληροφοριών δομημένες με έναν απλό και ξεκάθαρο τρόπο, ώστε ο αναβάτης να μπορεί να δει αυτό που θέλει χωρίς να χρειάζεται να πάρει για πολύ τα μάτια του από το δρόμο. Ο χειρισμός της γίνεται από ένα σετ κουμπιών στο αριστερό μέρος του τιμονιού, ενώ τα Riding Modes μπορούν να αλλαχθούν με το πάτημα ενός κουμπιού που βρίσκεται λίγο πιο κάτω.

Σελίδα 1Triumph Scrambler 1200 X – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά