Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό με δοκούς ενίσχυσης και συνεργάζεται με το νέο σετ αναρτήσεων που βρίσκουμε στην Scrambler 1200X. Ο προκάτοχός του είχε ένα πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι της Showa και αμορτισέρ της Öhlins, επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο. Και εδώ έχουμε την πρώτη «κίνηση» της Triumph για να κατεβάσει το κόστος σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η Marzocchi αναλαμβάνει τις αναρτήσεις και εφοδιάζει τη νέα Scrambler με ένα μη ρυθμιζόμενο πιρούνι διαδρομής 170mm (30mm λιγότερα από την XC), ενώ αντίστοιχη μείωση διαδρομής έχει και το αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας πίσω, στο οποίο υπάρχει η δυνατότητα ρύθμισης μόνο της προφόρτισης.
Τα φρένα επίσης αποχαιρετούν τις τετραπίστονες δαγκάνες Brembo M50 και στη θέση τους βρίσκουμε διπίστονες δαγκάνες της Nissin, οι οποίες πιάνουν πάνω σε δύο δίσκους 310mm (10mm λιγότερα από πριν), ενώ πίσω έχουμε έναν δίσκο 255mm, με μονοπίστονη δαγκάνα Nissin. Στα θετικά της εξίσωσης πρέπει να προσθέσουμε το πέρασμα του Cornering ABS στον βασικό εξοπλισμό, κάτι που πριν υπήρχε μόνο στην έκδοση XE. Οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι παρά την αλλαγή από τετραπίστονες Brembo σε διπίστονες Nissin, η απόσταση φρεναρίσματος παραμένει σε πολύ καλά για την κατηγορία επίπεδα, καθώς η Triumph Scrambler 1200X χρειάστηκε 42,95 μέτρα για να ακινητοποιηθεί πλήρως από τα 100 χλμ./ώρα.
Οι ακτινωτές ζάντες έχουν διάμετρο 21” και 17” και ντύνονται με Tubeless ελαστικά 90/90 και 150/70 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. 
 

Σελίδα 1Triumph Scrambler 1200 X – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά