Προσεγγίζοντας την Triumph Scrambler 1200X εντυπωσιασμένος από την εμφάνισή της, ανεβαίνεις στη σέλα και βάζοντας τα χέρια στο τιμόνι παρατηρείς αμέσως ότι η Triumph έχει δώσει μεγάλη προσοχή στο να δημιουργήσει ένα εργονομικό σύνολο που δεν θα κουράσει τον αναβάτη. Τα Scrambler έχουν γενικά ψηλά τιμόνια, όμως εδώ οι γωνίες με τη σέλα (ύψος στα 820mm) και τα μαρσπιέ είναι σωστές, ενώ και η ίδια η σέλα είναι άνετη τόσο για τον αναβάτη, όσο και για τον συνεπιβάτη.
Το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού, το μικρό πλάτος (834mm στο τιμόνι) και το «νεύρο» του από τις χαμηλές στροφές, θα κάνουν το Scrambler 1200X να μην έχει αντίπαλο στην κίνηση, ενώ η σωστή γεωμετρία και κατανομή βάρους που εξαφανίζει τα 228 κιλά του (με γεμάτο το ντεπόζιτο των 15 λίτρων), κάνουν το χειρισμό του παιχνίδι σε όλες τις περιπτώσεις. Το μόνο αρνητικό που θα παρατηρήσεις όσο κινείσαι με χαμηλές ταχύτητες στην πόλη ή όσο είσαι σταματημένος είναι η ζέστη που βγάζει ο κινητήρας, η οποία – ειδικά στη δεξιά μεριά που υπάρχει η εξάτμιση – είναι έντονη. Στην εθνική θα κινηθεί με περίσσια άνεση με ταχύτητες άνω των 170 χλμ./ώρα, με μια απαράμιλλη σταθερότητα και χωρίς οι κραδασμοί που εμφανίζονται σχετικά νωρίς στα μαρσπιέ να ανεβαίνουν στα χέρια ή να γίνονται ενοχλητικοί. Υπάρχει ένας μικρός συγχρονισμός λίγο πάνω από τα 110 χλμ./ώρα, όμως φεύγει γρήγορα και σε κάθε περίπτωση δεν θα προβληματίσει τον αναβάτη. Εκεί που αναδεικνύονται τα ταλέντα και οι «χάρες» της είναι σε επαρχιακούς, ορεινούς δρόμους, στους οποίους η Scrambler 1200X ανταποκρίνεται ενθουσιωδώς και με το παραπάνω σε ανοιχτές και κλειστές στροφές, όπως και στις αλλαγές κατευθύνσεων, γινόμενη ένα παιχνίδι στα χέρια του αναβάτη που μπορεί να εξερευνήσει «όλον τον κόσμο» παίζοντας στη σέλα της. Γενικά ο δικύλινδρος κινητήρας της «λατρεύει» την οδήγηση σε χαμηλές και μεσαίες στροφές, όπου η ροπή κάνει πάρτι, ενώ δεν θα σου αρνηθεί το κάτι παραπάνω ακόμα και κοντά στα κόκκινα. Στο χώμα θα ανταπεξέλθει στο ρόλο της, ενώ μπορεί να οδηγηθεί εύκολα και απλά ακόμα και από αναβάτες με μικρή έως και μηδαμινή εμπειρία στο Off Road. Τα φρένα έχουν ωραία αίσθηση και σε κάνουν να σκέφτεσαι ότι ίσως οι τετραπίστονες Brembo να ήταν λίγο Too Much για το συγκεκριμένο μοντέλο, καθώς οι δαγκάνες της Nissin κάνουν εξαιρετικά τη δουλειά τους (αν και θέλουν ένα κλικ πιο δυνατό πάτημα οι μανέτες). Από την άλλη οι αναρτήσεις τείνουν προς το μαλακό, το οποίο είναι μια χαρά για μέσα στην πόλη, όμως όταν αρχίσεις να πιέζεις λίγο παραπάνω στους ορεινούς δρόμους θα σε κάνει να θέλεις την ρύθμιση της επαναφοράς που είχε το προηγούμενο μοντέλο. Βέβαια η σχετικά μειωμένη διαδρομή και συνεπαγωγικά το χαμηλότερο ύψος σέλας έκαναν το μοντέλο να είναι αυτό που ήθελε η Triumph εξαρχής, δηλαδή μια μοτοσυκλέτα που θα είναι πιο στοχοπροσηλωμένη στο δρόμο και πιο «πολιτική» από την «πολεμική» XE, οπότε το νέο μοντέλο εξυπηρετεί άρτια το σκοπό του. Συνολικά λοιπόν, η οδηγική της συμπεριφορά είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο, με δυνατή ποιότητα κύλισης και έναν ακραία Fun to Ride χαρακτήρα.