Κινητήρας

Κινητήρας

Κινητήριος δύναμη της κομψής Βρετανίδας αποτελεί το αγωνιστικών προδιαγραφών τρικύλινδρο μοτέρ των 765 κυβικών, που προέρχεται κατευθείαν από τη Moto2. Υδρόψυκτο, 12-βάλβιδο, με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου, αποδίδει 120 ολοζώντανους ίππους στις 11.500σαλ και μέγιστη ροπή 8,15kg-m στις 9.500σαλ. χωρίς σκαμπανεβάσματα και απότομες καμπύλες ισχύος. Η δύναμη περνάει στο δρόμο μέσω του 6-τάχυτου κιβώτιου το οποίο συνεργάζεται με μονόδρομο συμπλέκτη ολίσθησης, για ομαλότερες αλλαγές και την εξάλειψη του φαινομένου ανύψωσης του πίσω τροχού σε απότομα κατεβάσματα. Παρόν και το σύστημα αντιολίσθησης TTC (Triumph Traction Control) που μπορεί να ενεργοποιηθεί ή να απενεργοποιηθεί άμεσα, μέσω της αντίστοιχης επιλογής στο menu. Η μέση κατανάλωση κυμαίνεται στα 6,5 λ./100χλμ., ενώ μπορεί να πέσει στα 6 λίτρα σε συνθήκες ταξιδιού. Στις μετρήσεις επιδόσεων η Street Triple 765 R δείχνει τα δόντια της, καθώς τα πρώτα 100χλμ./ώρα έρχονται σε 3,6 δευτερόλεπτα, τα 0-160 ολοκληρώνονται σε 7 δευτερόλεπτα, ενώ στις ενδιάμεσες ρεπρίζ 60-120 με 4η σχέση χρειάζεται μόλις 4,2 δευτερόλεπτα.

 

Επιδόσεις  
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 1,8
0 - 100 (δευτερόλεπτα) 3,6
0 - 160 (δευτερόλεπτα)  7
60 - 120 με 4η (δευτερόλεπτα) 4,2
100 - 0 (μέτρα) 42,8

Σελίδα 1Triumph Street Triple 765 R - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
BEST MOTO
PROION