Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
4 Φωτογραφίες »

Το άκαμπτο αλουμινένιο πλαίσιο περιμετρικής διατομής, φέρει ξεχωριστό τμήμα υποπλαισίου χυτού αλουμινίου. Η διαχείριση του βάρους της γίνεται με ευκολία, καθώς τα 189 κιλά της πλήρες υγρών, την καθιστούν μια μοτοσικλέτα που δε θα δυσκολέψει σε επιτόπιες μανούβρες, ελιγμούς και διηθήσεις ανάμεσα από άλλα οχήματα. Στον τομέα των αναρτήσεων, συναντάμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι της Showa 41 χιλιοστών με λειτουργία Separate Function Fork Big Piston (SFF-BP). Στο πίσω μέρος έχει τοποθετηθεί μία Monoshock piggyback πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση με μοχλικό της Showa, διαπερνώντας κάθετα το μαύρο αλουμινένιο ψαλίδι, τύπου μπανάνα. Τα φρένα της Street Triple αποτελούνται από δίσκους 310 χιλιοστών με τετραπίστονες δαγκάνες M4.32 της Brembo μπροστά, και δίσκο 220 χιλιοστών με μονοπίστονη δαγκάνα της ίδιας εταιρείας, πίσω. Το δικάναλο ABS έχει και Cornering λειτουργία που αυξάνει κατά πολύ τα επίπεδα ασφάλειας, ενώ τα 42,8 μέτρα στη μέτρηση φρεναρίσματος πανικού από τα 100χλμ./ώρα έως την πλήρη ακινητοποίηση, αποδεικνύουν την αποτελεσματικότητα του συστήματος πέδησης. Για τους 17αρηδες αλουμινένιους τροχούς 17 ιντσών, έχουν επιλεγεί τα Continental ContiRoad ως ελαστικά πρώτης τοποθέτησης, σε διαστάσεις 120/70 εμπρός και 180/55 πίσω.

 

Σελίδα 1Triumph Street Triple 765 R - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
EUROLAMP
PROION