Οδηγώντας

Οδηγώντας
3 Φωτογραφίες »

Θέτοντας το κλειδί στον διακόπτη λειτουργίας της Triumph Street Triple 765 R, ηχεί μια ευχάριστη νότα γουργουρίσματος, του ορεξάτου τρικύλινδρου κινητήρα, που θα αποτελέσει μέρος των καθημερινών υποχρεώσεων, αλλά και των γρήγορων αποδράσεων εξασφαλίζοντας ομαλή λειτουργία και πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Η λειτουργία του ψεκασμού αποδίδει ομοιόμορφα και με σθένος σε όλο το φάσμα των στροφών, συνδράμοντας σε απολαυστικές διαθέσεις οδήγησης χωρίς απότομα κλοτσήματα του κινητήρα. Η μέτρια πυκνότητα του αφρώδες υλικού της σέλας, η φιλικότητα χρήσης και τα ισχυρά φρένα της, συνθέτουν μια μοτοσυκλέτα με πολλές αρετές για όσους θέλουν να μετακινούνται με ένα σύνολο σπορ καταβολών, ανεξαρτήτως οδηγικού επίπεδου. Η κλασική naked θέση οδήγησης φέρνει τον κορμό με κλίση προς τα εμπρός, όμως η άνετη εργονομία δημιουργεί ξεκούραστες γωνίες για χέρια και πόδια, ισορροπώντας ανάμεσα σε σπορ και τουριστική οδήγηση με σαφή προτίμηση στην πρώτη. Μέσα στο κλεινόν άστυ η Triumph Street Triple 765 R θα ελιχθεί παντού χωρίς πρόβλημα, μιας και το τιμόνι περνάει με άνεση ανάμεσα από τους καθρέφτες των οχημάτων, ενώ η στενή σιλουέτα και σωστή κατανομή βάρους συνιστούν ένα ευέλικτο σύνολο ικανό να ελιχθεί σε κάθε περίπτωση. Η γλυκιά λειτουργία του ψεκασμού φροντίζει ώστε να μην νιώθεις κανένα απότομο τίναγμα στο αρχικό άνοιγμα του γκαζιού, κάτι χρήσιμο τόσο στην απλή μετακίνηση όσο και σε κάθε είδους παιχνίδια όπως σούζες ή γλιστρήματα του πίσω τροχού όταν το traction control είναι απενεργοποιημένο. Έξω από τα στενά όρια της πόλης και σε συνθήκες ταξιδιού, κινείται με χάρη και παραμένει απόλυτα σταθερή δίχως να επηρεάζεται από τους δυνατούς ανέμους. Δεν θα αντιμετωπίσεις κούραση, τηρουμένων των αναλογιών,  κρατώντας μια μέση ταχύτητα 120-140χλμ./ώρα, ενώ από εκεί και πάνω θα χρειαστεί να αντιμετωπίσεις την έλλειψη ανεμοκάλυψης έως και την τελική των 235+χλμ./ώρα. αλλά και την σχετική μικρή αυτονομία λόγω του 15λιτρου ρεζερβουάρ. Βέβαια, το δυνατό στοιχείο της Triumph Street Triple 765 R είναι τα επαρχιακά κομμάτια, μιας και εκεί ξεδιπλώνει όλες τις αρετές του συνόλου πλαισίου- περιφερειακών, δίνοντας στον αναβάτη γερές δόσεις αδρεναλίνης! Ο κινητήρας έχει πάντα την απαιτούμενη δύναμη με γραμμική απόδοση που κάνει το traction control σχεδόν αχρείαστο και οι αναρτήσεις μπορούν να αντεπεξέλθουν ακόμα και για οδήγηση στην πίστα. Θα πλαγιάσει με ελάχιστη προσπάθεια από μέρους σου και θα στρίψει σαν αποφασιστικά, βάζοντας την μούρη της ακριβώς εκεί που έχεις επιλέξει, χωρίς ασάφειες, κουνήματα, ακόμα και με τις εργοστασιακές ρυθμίσεις των αναρτήσεων που έχουν σκοπό να απορροφούν τις κακοτεχνίες των δρόμων. Το πίσω μέρος ακολουθεί πιστά στο ίδιο μοτίβο και η Street Triple παραμένει απόλυτα σταθερή όσα χιλιόμετρα και αν κουβαλάει στην στροφή, ακόμα και με μεγάλες κλίσεις.

 
 

Σελίδα 1Triumph Street Triple 765 R - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
BEST MOTO
PROION