Κινητήρας

Κινητήρας
2 Φωτογραφίες »

Στην καρδιά του Tiger 1200 εξακολουθεί να βρίσκεται ο τρικύλινδρος κινητήρας των 1160κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 150 ίππους στις 9.000σαλ. και μέγιστη ροπή 13,2 kg-m στις 7.000σαλ. Ο T-Plane 1-3-2 χρονισμός ανάφλεξης της Triumph συνδυάζει τα πλεονεκτήματα ενός δικύλινδρου στις χαμηλές στροφές, με την απόδοση του τρικύλινδρου στις ψηλές, ενώ επιτρέπει την ανάκτηση της πρόσφυσης κατά τη διάρκεια του μεγάλου κενού μεταξύ της ανάφλεξης των κυλίνδρων. Παράλληλα παράγει και έναν απολαυστικό ήχο. Για το 2024 η Triumph προχώρησε σε αλλαγές στο στρόφαλο και στον αντικραδασμικό άξονα, αυξάνοντας την αδράνεια και καθιστώντας ουσιαστικά πιο δύσκολο το σβήσιμο του κινητήρα. Αποτέλεσμα πιο ραφιναρισμένη λειτουργία και ενισχυμένη απόδοση στις χαμηλές στροφές και καλύτερος έλεγχος στις χαμηλές ταχύτητες. Ο αναβαθμισμένος συμπλέκτης συναινεί σε πιο ομαλό «κούμπωμα» της 1ης σχέσης, η μετάδοση γίνεται παραδοσιακά με άξονα, ενώ το κιβώτιο συνεργάζεται  με quickshifter δύο κατευθύνσεων για αστραπιαίες αλλαγές. Τα 5 διαφορετικά προγράμματα οδήγησης διαμορφώνουν ανάλογα την απόδοση του κινητήρα, την λειτουργία των ηλεκτρονικών βοηθημάτων και αυτή των ημιενεργητικών αναρτήσεων, ενώ η μονάδα IMU 6 αξόνων βρίσκεται σε αγαστή συνεργασία με το traction control και το ABS για την εύρυθμη λειτουργία τους ανάλογα με τη γωνία κλίσης  της μοτοσυκλέτας.

 

Επιδόσεις  
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 1,9
0 - 100 (δευτερόλεπτα) 3,9
60 - 120 με 4η (δευτερόλεπτα) 3,8
100 - 0 (μέτρα) 43,5

Σελίδα 1Triumph Tiger 1200 GT Pro - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά