Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
3 Φωτογραφίες »

Η Triumph διατήρησε το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο με το αλουμινένιο αφαιρούμενο υποπλαίσιο και το διπλό αλουμινένιο ψαλίδι τριπλού συνδέσμου καθώς συνδυάζει ακαμψία και χαμηλό βάρος, σημαντικά στοιχεία σε αυτή την κατηγορία. Οι ημιενεργητικές αναρτήσεις της Showa -ανεστραμμένο πιρούνι 49 χιλιοστών και monoshock αμφότερα με διαδρομή 200 χιλιοστών- παραμένουν απαράλλακτες, με τη μόνη διαφορά ότι στο πίσω αμορτισέρ προστίθεται η δυνατότητα μείωσης της προφόρτισης ηλεκτρονικά ώστε να χαμηλώνει και το ύψος της μοτοσυκλέτας όταν είναι ακινητοποιημένη. Η Brembo υπογράφει το σύστημα πέδησης με τετραπίστονες δαγκάνες Stylema, πλευστούς δίσκους 320 χιλιοστών και ακτινική τρόμπα Magura HC1 στον εμπρός τροχό και μονοπίστονη δαγκάνα με δίσκο 282 χιλιοστών στον πίσω, ενώ το Cornering ABS να αναλαμβάνει το ασφαλές φρενάρισμα σε κάθε συνθήκη. Εξαιτίας του ασφάλτινου προφίλ του, το Tiger 1200 GT Pro εξοπλίζεται με χυτούς αλουμινένιους τροχούς 19-18 και tubeless ελαστικά  Metzeler Tourance σε διαστάσεις 120/70 και 150/70.

 

Σελίδα 1Triumph Tiger 1200 GT Pro - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά