Ο βασικός στόχος της Triumph για μεγαλύτερη άνεση επετεύχθη χάρη στην πιο επίπεδη επιφάνεια της σέλας που δημιουργεί περισσότερο χώρο για τον αναβάτη, ενώ το πλούσιο αφρώδες υλικό της την συγκαταλέγει στις πιο ξεκούραστες της αγοράς για μακρινές αποστάσεις. Το ύψος της μπορεί να ρυθμιστεί σε δύο θέσεις στα 850 ή 870 χιλιοστά από το έδαφος, ενώ η Triumph έχει προσθέσει την λειτουργία Active Preload Reduction σε όλες τις νέες εκδόσεις Tiger αυξάνοντας την ευκολία πρόσβασης. Κρατώντας πατημένο για μερικά δευτερόλεπτα το κουμπί της αρχικής οθόνης (σπιτάκι) στα δεξιά του τιμονιού, η μοτοσυκλέτα χαμηλώνει κατά 20χιλ. και το αμορτισέρ διατηρεί την μειωμένη προφόρτιση του ακόμα και με τη μοτοσυκλέτα σε κίνηση μέχρι η ταχύτητα να ξεπεράσει τα 30χλμ./ώρα. Παράλληλα τα μαρσπιέ και στις δύο εκδόσεις GT έχουν μικρύνει και έχουν τοποθετηθεί ψηλότερα για μεγαλύτερες γωνίες κλίσης, χωρίς να διαταράσσουν τα άνετα εργονομικά χαρακτηριστικά της θέσης οδήγησης. Τα νέα καβαλέτα τιμονιού, που προηγουμένως ήταν διαθέσιμα μόνο στις εκδόσεις Explorer, μειώνουν περαιτέρω τους κραδασμούς, ενώ η μακρύτερη κατά 15χιλ. μανέτα του συμπλέκτη διευκολύνει στο χειρισμό. Ο εργοστασιακός εξοπλισμός είναι πλήρης και περιλαμβάνει cruise control,Hill Hold για εύκολη εκκίνηση σε ανηφόρες, θερμαινόμενες χειρολαβές, σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών, Keyless εκκίνηση και θύρα USB διευκολύνοντας κατά πολύ την ζωή του αναβάτη, ενώ ο μακρύς κατάλογος των εξτρά αξεσουάρ καλύπτει επιπλέον σενάρια εξατομίκευσης. Η έγχρωμη TFT οθόνη των 7 ιντσών εκμεταλλεύεται σωστά την τεχνολογία διασύνδεσης My Triumph connectivity μέσω Bluetooth για να συνδεθεί με smartphone προσφέροντας διαχείριση κλήσεων, μηνυμάτων και φυσικά πλοήγηση turn-by-turn. Για την περιήγηση στο μενού επιλογών υπεύθυνος είναι ένα μοχλός κατευθύνσεων (joystick) ενώ όλοι οι διακόπτες είναι φωτιζόμενοι συνδυάζοντας ομορφιά και πρακτικότητα τη νύχτα.