Όλες οι διαφορές των δύο μοντέλων δημιουργούν δύο διαφορετικά, αλλά εξίσου ενδιαφέροντα σύνολα στην οδήγηση. Όπως είναι αναμενόμενο, το Crypton-X είναι έτοιμο για...μάχη ανά πάσα στιγμή. Ο ισχυρός κινητήρας του θα χαρίσει άμεσες επιταχύνσεις και επιδόσεις οι οποίες χαρακτηρίζονται ακόμη και εκρηκτικές, για παπί. Τα φρένα του μπορούν να σταματήσουν τάχιστα το μοντέλο από οποιαδήποτε ταχύτητα, ενώ υποδειγματική είναι η ευελιξία και η στιβαρότητα του Crypton-X, ακόμα και υπό πίεση. Στα αντίποδα, το Supra-X της Honda παρουσιάζει έναν πιο χαλαρό χαρακτήρα, χωρίς να υστερεί στα καίρια σημεία. Είναι πολύ σταθερό, ευέλικτο και διαθέτει άφθονη ισχύ, όμως ο τρόπος απόδοσης του κινητήρα του είναι πιο ήπιος και όχι τόσο αθλητικός. Τα φρένα του αλλά και οι αναρτήσεις του θα κάνουν εξαιρετικά την δουλειά τους, χαρίζοντας μεγαλύτερα επίπεδα άνεσης, σε σύγκριση με τα περιφερειακά του Crypton-X.
το crypton x 135 το ειχα για 6 χρονια σερι απ τα πρωτα που κυκλοφορησαν το 08,για μοτερ δεν το λες παπισιο αφου ειναι δυνατο ειδικα ψηλα.στο ξεκινημα εχει λιγο θεμα το injection και το 15 αρι μπροστινο γραναζι δεν βολευει για ναμ ην φαινεται το κομπιασμα.οποτε του ζητουσα παντα ευκολα 120 κοντερ για πλακα!!τα φρενα ειναι παπισια οπως και η υπερβολικη χαλαρη αναρτηση μπρος πισω !!πεταμενα λεφτα η βελτιωση του παντως αφου δοκιμασα τα παντα ( oh lins , yoshimura ).καλυτερο απο το z 125 που ειχα ΣΥΝΟΛΙΚΑ !!η γιαμαχα ακομη μα ακομη να φερει τον αντικαταστατη του δυστυχως . .δεν τραβαει αλλο.προδιαγραφες σου λεει . .καλα. . απ την αλλη ωραια κινηση απο τη honda στεκεται με αξιωσεις στη κατηγορια , φρεσκο ωραιο,στο πνευμα της εποχης οικονομικο diskbrake πισω, κουκλακι αστικο.συμπεραμα ο νεος ειναι ωραιος αλλα ο παλιος ειναι αλλιως !1
Πάντως το yamaha που έχω οδηγήσει, μια χαρά παπί το βρίσκω...δεν το λες f1z, z125, dynamik κ.τ.λ. όμως αξιοπρεπέστατο είναι για τα δεδομένα του στην κατηγορία, για μέσα στην πόλη, κ.τ.λ.
Περί ορέξεως βέβαια...
να επιβιωνουν απο τα (υπερτιμημενα) παπια
το crypton x 135 το ειχα για 6 χρονια σερι απ τα πρωτα που κυκλοφορησαν το 08,για μοτερ δεν το λες παπισιο αφου ειναι δυνατο ειδικα ψηλα.στο ξεκινημα εχει λιγο θεμα το injection και το 15 αρι μπροστινο γραναζι δεν βολευει για ναμ ην φαινεται το κομπιασμα.οποτε του ζητουσα παντα ευκολα 120 κοντερ για πλακα!!τα φρενα ειναι παπισια οπως και η υπερβολικη χαλαρη αναρτηση μπρος πισω !!πεταμενα λεφτα η βελτιωση του παντως αφου δοκιμασα τα παντα ( oh lins , yoshimura ).καλυτερο απο το z 125 που ειχα ΣΥΝΟΛΙΚΑ !!η γιαμαχα ακομη μα ακομη να φερει τον αντικαταστατη του δυστυχως . .δεν τραβαει αλλο.προδιαγραφες σου λεει . .καλα. . απ την αλλη ωραια κινηση απο τη honda στεκεται με αξιωσεις στη κατηγορια , φρεσκο ωραιο,στο πνευμα της εποχης οικονομικο diskbrake πισω, κουκλακι αστικο.συμπεραμα ο νεος ειναι ωραιος αλλα ο παλιος ειναι αλλιως !1
Πάντως το yamaha που έχω οδηγήσει, μια χαρά παπί το βρίσκω...δεν το λες f1z, z125, dynamik κ.τ.λ. όμως αξιοπρεπέστατο είναι για τα δεδομένα του στην κατηγορία, για μέσα στην πόλη, κ.τ.λ. Περί ορέξεως βέβαια...