Η Yamaha ήθελε για το Tenere 700 μια πραγματική χωμάτινη όψη, με εμφανείς επιρροές από τα Rally. Η σχεδίαση του World Raid βασίζεται στην παραπάνω φιλοσοφία, εισάγει όμως περισσότερα adventure στοιχεία, με αποτέλεσμα να δείχνει αρκετά πιο ογκώδες από τη βασική έκδοση και μεγάλο ρόλο σε αυτό παίζει το διπλό ρεζερβουάρ 23 λίτρων (7 περισσότερα από τη βασική έκδοση). Τα πλαστικά που το περιβάλλουν δεν κατασκευάζονται από απλό πλαστικό αλλά από συνθετικό υλικό με υαλονήματα για μεγαλύτερη αντοχή στη σκληρή χρήση. Διαφορές συναντάμε και στη ζελατίνα η οποία είναι ψηλότερη κατά 15 χιλιοστά και συνδυάζεται με μεγαλύτερους πλευρικούς εκτροπείς αέρα, όπως και στη σέλα καθώς χωρίζεται σε δύο επίπεδα, με το πίσω τμήμα να είναι αφαιρούμενο ώστε να μπορεί να τοποθετηθεί σχάρα ή αποσκευές. Η ενισχυμένη ποδιά αλουμινίου τριών τμημάτων στο κάτω μέρος και η προστατευτική σήτα ψυγείου συμπληρώνουν την πιο χωμάτινη εικόνα του νέου μοντέλου, με τα υπόλοιπα στοιχεία να παραμένουν κοινά αφού χαρακτηρίζουν το Tenere. H μάσκα με τους τέσσερις Led προβολείς (Led είναι και τα φλας), οι προστατευτικές χούφτες, τα πίσω πλαστικά που θυμίζουν number plates και οι ακτινωτοί τροχοί 21 και 18 ιντσών τυλιγμένοι με ελαστικά μεικτής χρήσης (Pirelli Scorpion Rally STR), δεν αφήνουν κανένα περιθώριο αμφισβήτησης για τις εκτός δρόμου δυνατότητές του.
Η σχεδίαση του World Raid εισάγει περισσότερα adventure στοιχεία, με αποτέλεσμα να δείχνει αρκετά πιο ογκώδες από τη βασική έκδοση πλησιάζοντας τις μεγαλύτερες κατηγορίες.
Η ποιότητα των πλαστικών, της βαφής αλλά και των επιμέρους εξαρτημάτων δείχνει προσεγμένη, ώστε κάθε κομμάτι να αντεπεξέλθει στην σκληρή χρήση για την οποία προορίζεται η έκδοση World Raid, η οποία αποπνέει και μια πιο premium αύρα τόσο στον μπλε χρωματισμό της δοκιμής όσο και στο μαύρο.
Η εξάτμιση ταιριάζει οπτικά στο υπόλοιπο σύνολο όμως στα μεγάλα άλματα είναι πιθανόν να έχει στενές επαφές με το ψαλίδι γρατζουνώντας το.