Έχεις απόλυτο έλεγχο της μοτοσυκλέτας είτε περνάς με φόρα πάνω από νεροφαγώματα, είτε ντριφτάρεις με το γκάζι, είτε βρίσκεσαι στον αέρα.

Έχεις απόλυτο έλεγχο της μοτοσυκλέτας είτε περνάς με φόρα πάνω από νεροφαγώματα, είτε ντριφτάρεις με το γκάζι, είτε βρίσκεσαι στον αέρα.

Στις σούζες αριστεύει όπως κάθε μοτοσυκλέτα με τον κινητήρα CP2.

Στις σούζες αριστεύει όπως κάθε μοτοσυκλέτα με τον κινητήρα CP2.

Οδηγώντας
  • Έχεις απόλυτο έλεγχο της μοτοσυκλέτας είτε περνάς με φόρα πάνω από νεροφαγώματα, είτε ντριφτάρεις με το γκάζι, είτε βρίσκεσαι στον αέρα.
  • Στις σούζες αριστεύει όπως κάθε μοτοσυκλέτα με τον κινητήρα CP2.
  • Οδηγώντας

Οδηγώντας

Παρά το χωμάτινο παρουσιαστικό του, όπως και η απλή έκδοση έτσι και το World Raid δεν έχει κανένα πρόβλημα να κινηθεί στο αστικό περιβάλλον. Το επιπλέον βάρος μόνο ψυχολογικά μπορεί να σε επηρεάσει, αφού στην ουσία δεν το αντιλαμβάνεσαι όταν κινείσαι ακόμη και αν βρίσκεσαι μέσα στην πυκνή κίνηση. Είναι εξίσου ευέλικτο και παρά το μεγάλο ρεζερβουάρ περνά ανάμεσα στα αυτοκίνητα -πάνω από τους καθρέπτες τους- με το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού να συμβάλλει στις επιτόπιες μανούβρες. Οι αναρτήσεις καταπίνουν με άνεση κάθε κακοτεχνία και σε συνδυασμό με τη γλυκιά λειτουργία του κινητήρα έχεις ό,τι χρειάζεσαι στην καθημερινή μετακίνηση ακόμη και αν η εικόνα μιας Adventure δείχνει παράταιρη στην πόλη.


Στις σούζες αριστεύει όπως κάθε μοτοσυκλέτα με τον κινητήρα CP2.

Στις σούζες αριστεύει όπως κάθε μοτοσυκλέτα με τον κινητήρα CP2.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Με την ίδια ευκολία θα κινηθεί και στον αυτοκινητόδρομο, καθώς το World Raid αποδεικνύεται πιο άνετο από τη βασική έκδοση παρέχοντας καλύτερη κάλυψη από τον αέρα τόσο στα πόδια εξαιτίας του μεγάλου ρεζερβουάρ όσο και στον κορμό μιας και η νέα ζελατίνα κάνει τη δουλειά της. Μπορείς να διατηρείς ταχύτητες κοντά στα 150 χλμ/ώρα χωρίς να ακούς τον κινητήρα να διαμαρτύρεται, αφού αν επιμείνεις θα δεις το κοντέρ να ξεπερνά τα 200χλμ/ώρα με τη μοτοσυκλέτα να είναι απόλυτα σταθερή παρά τα ελαστικά μικτής χρήσης. Ταξιδεύεις λοιπόν χωρίς κανέναν ενδοιασμό σε μακρινούς προορισμούς και χωρίς κανέναν φόβο για μη εύρεση βενζινάδικου, αφού τα 23 λίτρα του νέου ρεζερβουάρ επαληθεύουν τις δηλώσεις της Yamaha για 500 χιλιόμετρα αυτονομία. Στον ανεφοδιασμό δεν είναι υποχρεωτικό να ανοίγεις και τις δύο τάπες, παρά μόνο όταν θες να το γεμίσεις. Βέβαια ο δείκτης βενζίνης είναι λίγο αργός στις αντιδράσεις του και χρειάζεται υπομονή για μερικά χιλιόμετρα μέχρι να τον δεις να σταθεροποιείται.
Η νέα πιο επιθετική θέση οδήγησης συμβάλλει και σε δρόμο με στροφές, όπου το World Raid αποδεικνύεται διασκεδαστικό παρά τις μεγάλες διαδρομές των αναρτήσεων, τον 21 ιντσών μπροστινό τροχό και τα ελαστικά μεικτής χρήσης. Δεν θα σε προτρέψει να ξύσεις τα μαρσπιέ του στην άσφαλτο, όμως δεν πρόκειται να διαμαρτυρηθεί με κουνήματα και ασάφεια όταν ανεβάσεις ρυθμό. Ελαφρύ σε αίσθηση και ευέλικτο στις αλλαγές κατεύθυνσης, είναι πρόθυμο για κάθε είδους παιχνίδια στα οποία περιλαμβάνονται και οι ατελείωτες σούζες στις οποίες αριστεύει όπως κάθε μοτοσυκλέτα με τον κινητήρα CP2.

Φυσικά όπως κάθε έκδοση του Tenere έτσι και το World Raid περιμένει το χώμα για να δείξει τις πραγματικές αρετές του. Είναι ένα πραγματικό adventure που μπορεί να σε πάει κυριολεκτικά παντού και μερικά επιπλέον κιλά δεν είναι ικανά για να το σταματήσουν, ειδικά όταν έχει γίνει ολόκληρη μελέτη για τη σωστή κατανομή τους. Δεν πρόκειται να σε δυσκολέψει ποτέ. Σε αντίθεση με τα μεγάλα βαριά adventure το Tenere θα περάσει εύκολα ακόμη και από δύσβατα μονοπάτια χωρίς να απαιτεί έναν πρωταθλητή endurο στη σέλα του. Η επίπεδη σέλα δίνει καλύτερο έλεγχο επιτρέποντάς σου να τοποθετήσεις το σώμα σου μπροστά (όχι πολύ μπροστά γιατί τα γόνατα ακουμπούν στο ρεζερβουάρ) αλλά και να οδηγείς με μεγαλύτερη ευκολία όρθιος, έχοντας απόλυτο έλεγχο της μοτοσυκλέτας είτε περνάς με φόρα πάνω από νεροφαγώματα, είτε ντριφτάρεις με το γκάζι, είτε κάνεις άλματα μέχρι να νιώσεις τις αναρτήσεις να τερματίζουν, αφού παρά τις μεγαλύτερες διαδρομές το setup τους προσανατολίζεται για adventure χρήση και όχι για enduro. Μέσα στις στροφές παρατηρείς ότι ο μπροστινός τροχός φορτίζεται περισσότερο από τη βασική έκδοση δίνοντάς σου καλύτερη αίσθηση, ενώ στις εξόδους έχεις τη ροπή του κινητήρα και τη γλυκιά απόκριση που κάνει τους 72,5 ίππους να μη σε τρομάζουν στο άνοιγμα του γκαζιού. Τα φρένα έχουν σωστή αίσθηση ώστε να μπορείς να πλασάρεσαι εύκολα γλιστρώντας τον πίσω τροχό όταν έχεις απενεργοποιημένο το ABS, αποδεικνύοντας ότι η μοτοσυκλέτα μπορεί να κάνει κυριολεκτικά τα πάντα. Αυτό άλλωστε είναι το χαρακτηριστικό που έχει κάνει τόσο δημοφιλές το Tenere 700, το οποίο στην έκδοση World Raid είναι αναμφίβολα ένα πιο ολοκληρωμένο σύνολο, έτοιμο για κάθε πρόκληση.
 

Σελίδα 1Yamaha Tenere 700 World Raid - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις- Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά