Το ατσάλινο πλαίσιο τύπου διαμάντι το οποίο χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον τμήμα του παρέμεινε ίδιο όπως και στη βασική έκδοση, όμως το διπλό ρεζερβουάρ έδωσε νέα χαρακτηριστικά στο σύνολο. Μια λύση που έχουμε ξανασυναντήσει πριν πολλά χρόνια σε αγωνιστικές μοτοσυκλέτες -όπως το Yamaha Super Tenere που έτρεχε στο Rally Dakar- η οποία στην περίπτωση του World Raid δεν σχεδιάστηκε μόνο για μεγαλύτερη αυτονομία. Στόχος ήταν το κέντρο βάρους να παραμείνει στα ίδια επίπεδα παρά τα 7 επιπλέον λίτρα, και αυτός είναι ένας από τους λόγους που το ψηλότερο σημείο των δύο ρεζερβουάρ βρίσκεται χαμηλότερα από ότι στο Tenere 700. Ο άλλος όπως προαναφέραμε είναι η θέση οδήγησης. Με τα δύο ρεζερβουάρ μειώνεται επίσης και το φαινόμενο της μετατόπισης καυσίμου που χαλά την ευστάθεια της μοτοσυκλέτας κατά την οδήγηση, αφού μια τρόμπα και ένα σωληνάκι στο κάτω μέρος φροντίζουν για την επικοινωνία μεταξύ των δύο ρεζερβουάρ, τα οποία έχουν πάντα την ίδια ποσότητα καυσίμου. Αντίστοιχα ένα σωληνάκι στο επάνω μέρος φροντίζει να εξισορροπεί και την πίεση του αέρα ανάμεσά τους.
Με πλήρη υγρά, το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας αγγίζει τα 220 κιλά (16 περισσότερα από τη βασική έκδοση) που πλέον είναι μοιρασμένα σε αναλογία 50:50 εμπρός και πίσω (αντί για 48:52) αφού, αν αφαιρέσουμε το καύσιμο, παρατηρούμε ότι η ύπαρξη των δύο ρεζερβουάρ είναι ουσιαστικά ο μόνος λόγος που το World Raid είναι βαρύτερο. Η Yamaha έδωσε μεγάλο βάρος και στον τομέα των αναρτήσεων. Η λύση έρχεται και πάλι από την KYB με ένα νέο μπρονζέ πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ και ένα επίσης ρυθμιζόμενο αμορτισέρ τύπου piggyback (η προφόρτιση ρυθμίζεται εύκολα με το χέρι) με ξεχωριστό δοχείο λαδιού και πιο ελαστικό stop. Το World Raid διαθέτει διαφορετικό setup με πιο σκληρά ελατήρια, αλλά και ακόμη μεγαλύτερες διαδρομές κατά 20χιλ (230χιλ μπροστά, 220χιλ πίσω) κάτι που αυξάνει και την απόσταση από το έδαφος κατά 15χιλ. Κερασάκι στην τούρτα, το σταμπιλιζατέρ της Ohlins ρυθμιζόμενο σε 18 θέσεις.
Στα φρένα συναντάμε δύο δίσκους 280χιλ και δαγκάνες της Brembo στο μπροστινό μέρος, έναν δίσκο 245χιλ πίσω και ABS στο οποίο προστέθηκε ακόμη μια λειτουργία, αφού πλέον δεν έχει μόνο τη δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης αλλά και την επιλογή να επεμβαίνει μόνο στον μπροστινό τροχό ώστε να φρενάρεις με ασφάλεια και να παίζεις στο χώμα ακόμη και αν δεν είσαι ο Pol Tarres.