Το νέο διπλό ντεπόζιτο δεν είναι μόνο η μεγαλύτερη αλλαγή στην εμφάνιση αλλά και στην εργονομία, αφού είναι χαμηλότερο από αυτό της βασικής έκδοσης με αποτέλεσμα να μειώνεται η διαφορά ύψους μεταξύ αυτού και της σέλας η οποία πλέον είναι πιο ίσια, πιο άνετη και ψηλότερη κατά 15χιλ (890χιλ από το έδαφος). Έτσι το σώμα τοποθετείται πιο ¨πάνω¨ στη μοτοσυκλέτα σε μια θέση που θυμίζει περισσότερο enduro, προσφέροντάς σου τη δυνατότητα να μετακινήσεις ευκολότερα τον κορμό σου ανάλογα τις συνθήκες, αλλά και να σφίξεις τα γόνατά σου στη σέλα όταν οδηγείς όρθιος. Το τιμόνι μεταβλητής διατομής είναι αρκετά φαρδύ (θα μπορούσε να είναι και περισσότερο), ενώ τα μαρσπιέ είναι μεγαλύτερα από τη βασική έκδοση και διαθέτουν αφαιρούμενο λάστιχο, ένα απαραίτητο στοιχείο για οδήγηση με μπότες.
Χάρη στο νέο διπλό ρεζερβουάρ 23 λίτρων, η θέση οδήγησης έγινε πιο χωμάτινη, η προστασία στα πόδια του αναβάτη βελτιώθηκε και η αυτονομία μεγάλωσε φθάνοντας τα 500 χιλιόμετρα χωρίς όμως να επηρεαστεί το κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας. Ακριβώς μπροστά του διακρίνεται το ρυθμιζόμενο σταμπιλιζατέρ της Ohlins.
Μια ακόμη μεγάλη διαφορά σε σχέση με τη βασική έκδοση συναντάμε στον πίνακα οργάνων. Η LCD οθόνη έδωσε τη θέση της σε μια έγχρωμη TFT 5 ιντσών που συνεχίζει να ακολουθεί το στυλ Rally με κάθετη τοποθέτηση και είναι ευανάγνωστη σε όλες τις συνθήκες, παρέχοντας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες με τρεις διαφορετικές απεικονίσεις (Street, Explorer και Raid που θυμίζει Roadbook με δύο χιλιομετρητές που μετρούν αντίστροφα). Η νέα οθόνη φέρνει και τα πλεονεκτήματα της εφαρμογής MyRide, καθώς ο αναβάτης μπορεί να συνδέσει με αυτή το κινητό του τηλέφωνο ώστε να εμφανίζονται κλήσεις, μηνύματα κ.ά ή να καταγράφει σημαντικές πληροφορίες για το ταξίδι. Παρότι το μενού είναι απλό στη λειτουργία του, η περιήγηση απαιτεί μια εξοικείωση, καθώς η Yamaha επιμένει στον διακόπτη ροδάκι ο οποίος όπως και στο Tracer δεν σε εντυπωσιάζει με την αίσθηση και την ακρίβειά του. Δεξιά από την οθόνη βρίσκεται θύρα USB και αριστερά ένας διακόπτης για την άμεση ενεργοποίηση του ABS.
Τα μαρσπιέ είναι μεγαλύτερα από τη βασική έκδοση και αποδεικνύονται ιδιαίτερα χρήσιμα όταν οδηγείς με μπότες.