Η σέλα του XMAX 300 παραμένει άνετη ακόμα και στην πολύωρη οδήγηση, αλλά πλέον έχει γίνει ελαφρώς πιο στενή στο μπροστινό μέρος, επιτρέποντας την πιο εύκολη πρόσβαση των ποδιών του αναβάτη στο έδαφος. Το ύψος ήταν ανέκαθεν φιλικό και συνεχίζει να βρίσκεται στα 795mm απόστασης από το έδαφος, ενώ το τιμόνι είναι ρυθμιζόμενο σε δύο θέσεις, ένα χαρακτηριστικό που δεν βλέπουμε σε αυτή την κατηγορία. Ο χώρος από κάτω της όμως δεν ακολούθησε την «σμίκρυνση», καθώς μπορεί να φιλοξενήσει 2 Full face κράνη και μικροαντικείμενα, ενώ πέρα από αυτό τον αποθηκευτικό χώρο, το XMAX 300 Tech Max έχει δύο ντουλαπάκια μπροστά, με το αριστερό μάλιστα να κλειδώνει και να περιέχει και μια θύρα USB, για την φόρτιση των συσκευών του αναβάτη.
Η ζελατίνα είναι ρυθμιζόμενη σε δύο θέσεις, όμως για να γίνει αυτή η αλλαγή είναι απαραίτητη η χρήση ενός κλειδιού Allen (περιλαμβάνεται στα εργαλεία του εξοπλισμού). Θα θέλαμε σε επόμενες εκδόσεις να την δούμε να γίνεται πιο εύκολα ρυθμιζόμενη, είτε με το χέρι όπως στο Tracer, είτε ηλεκτρονικά, όπως σε κάποια σκούτερ του ανταγωνισμού.
Το νέο στοιχείο, όπως προαναφέραμε, είναι η TFT οθόνη των 4,2”, η οποία έρχεται μόνο στην έκδοση Tech Max, και τοποθετείται κάτω από την ήδη υπάρχουσα LCD οθόνη των 3,2”. Υπάρχει η δυνατότητα σύνδεσης με Bluetooth και μέσω της δωρεάν εφαρμογής StreetCross της Garmin ο αναβάτης μπορεί να μπει σε λειτουργία πλοήγησης, με το χάρτη να εμφανίζεται μπροστά του και με πληθώρα πληροφοριών όπως η μέση κατανάλωση βενζίνης, η κίνηση, ο εκτιμώμενος χρόνος άφιξης, η απόσταση που απομένει, καθώς και πληροφορίες για τα όρια ταχύτητας της περιοχής (το τελευταίο δεν είναι διαθέσιμο παντού). Όλα αυτά χωρίς ο αναβάτης να χάνει πληροφορίες όπως το ταχύμετρο, ο χιλιομετρητής ή η ποσότητα βενζίνης, καθώς αυτά προβάλλονται στην LCD οθόνη από πάνω.