Εδώ η Yamaha δεν προχώρησε σε αλλαγές, με τον Blue Core κινητήρα των 292cc να περνάει αυτούσιος από την προηγούμενη γενιά και αποδίδει 28 ίππους στις 7.250 σ.α.λ. και 29 Nm ροπής στις 5.750 σ.α.λ., ενώ η κατανάλωση στις μετρήσεις μας έφτασε τα 3,7 λίτρα ανά 100 χλμ. Βασική είναι και η ύπαρξη του Traction Control, το οποίο επιτρέπει στον αναβάτη να ανοίγει άφοβα το γκάζι, ακόμα και σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης.
Εκτός από τον κινητήρα, από την τέταρτη στην πέμπτη γενιά πέρασαν και τα περιφερειακά στοιχεία του μοντέλου, έχοντας αποδείξει την αξία τους κατά τα προηγούμενα χρόνια. Το πλαίσιο παραμένει ατσάλινο σωληνωτό, με την ήδη υπάρχουσα εργονομία του να βαδίζει στη λεπτή γραμμή ανάμεσα στην ακαμψία και στις πιο «σπορ» επιδόσεις. Συμβάλλει επίσης στο να κρατηθεί χαμηλά το βάρος, με το XMAX 300 Tech Max να σταματά τη ζυγαριά πλήρες υγρών στα 183 κιλά.
Επιδόσεις
0 - 50 (δευτερόλεπτα)
3,2
0 - 80 (δευτερόλεπτα)
9,7
50 - 100 (δευτερόλεπτα)
6,7
100 - 0 (μέτρα)
46,7
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)
3,7
Στο κομμάτι των αναρτήσεων βρίσκουμε ένα τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά που εδράζεται σε δύο πλάκες – ένα στοιχείο που έρχεται απευθείας από τον κόσμο των μοτοσυκλετών – και δύο αμορτισέρ στο πίσω μέρος, στα οποία υπάρχει η δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης. Το σταμάτημα του XMAX 300 Tech Max αναλαμβάνουν ένας δίσκος 267mm μπροστά με διπίστονη δαγκάνα και ένας δίσκος 245mm πίσω, με την επίβλεψη δικάναλου ABS. Οι αλουμινένιες ζάντες έχουν διαστάσεις 15” μπροστά και 14” πίσω, ενώ τα ελαστικά που τις ντύνουν είναι τα City Grip 2 της Michelin, με διαστάσεις 120/70 και 140/70 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής, η Yamaha δείχνει για άλλη μια φορά την αξία της και την προσοχή της στη λεπτομέρεια, με υλικά και συναρμογή να ακολουθούν υψηλά πρότυπα, ενώ η ποιότητα κύλισης είναι απλά εξαιρετική, χωρίς ίχνος τριγμών ή κραδασμών.