Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Το πιο βασικό χαρακτηριστικό – ή για να είμαστε πιο σωστοί χάρισμα – σε ένα σκούτερ πόλης είναι η άνεση της κίνησης, οι μαζεμένες διαστάσεις που του επιτρέπουν να μην κολλάει πουθενά και ο εξοπλισμός που κάνει την καθημερινή μετακίνηση πιο εύκολη. Για το Yamaha XMAX 300 Tech Max μπορείτε να σημειώσετε 3 στα 3, καθώς οι Ιάπωνες από την Iwata έκαναν αυτό ακριβώς που έπρεπε για να βάλουν τικ στα βασικά κουτιά αυτών των κατηγοριών.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η νέα, πιο στενή μούρη δίνει πόντους στην καθημερινότητα, καθώς το XMAX 300 ελίσσεται ανάμεσα στα αυτοκίνητα και επιτρέπει στον αναβάτη του να μην κολλήσει στην κίνηση. Από την άλλη η βολική θέση οδήγησης και η ποιότητα κύλισης του σκούτερ επιτρέπουν κάνουν την καθημερινή συνύπαρξη μαζί του μια ευχάριστη διαδικασία.
Οι αναρτήσεις αποσβένουν αρκετές από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, σε μια κατηγορία που οι περισσότερες αναρτήσεις δεν μπορούν να χαρακτηριστούν φιλικές, ενώ η άνετη σέλα θα επιτρέψει την πολύωρη οδήγηση χωρίς να επέλθει σωματική κούραση.
Η οθόνη είναι ευανάγνωστη και βελτιώνει κατά πολύ τη μέση εμπειρία οδήγησης, ειδικά εκτός πόλης. Και αυτό μας φέρνει σε ένα σημαντικό κομμάτι του XMAX 300 Tech Max. Δεν πρόκειται για ένα απλό σκούτερ πόλης, καθώς ταξιδεύει άνετα με ταχύτητες της τάξεως των 120 χλμ. για αρκετή ώρα χωρίς τριγμούς, κάτι που το κάνει, πέρα από την καθημερινή μετακίνηση, και ένα δίκυκλο «μικρών αποδράσεων» τα Σαββατοκύριακα σε κοντινές αποστάσεις.
Όσον αφορά την επιτάχυνση, το XMAX 300 θα χρειαστεί 9,7” για να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, στοιχείο που το κατατάσσει στην πρώτη θέση μεταξύ των 300αριών σκούτερ που έχουμε μετρήσει, ενώ στο φρενάρισμα χρειάστηκαν 46,7 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χιλιόμετρα, με το αρχικό δάγκωμα να μην είναι ιδιαίτερα δυνατό.
 

Σελίδα 1Yamaha XMAX 300 Tech Max – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας – Περιφερειακά - Επιδόσεις
Σελίδα 5Στο δρόμο
Σελίδα 6Η άποψή μας
Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά