Κινητήρας

Κινητήρας
2 Φωτογραφίες »

Με 39 ίππους στις 7.500σαλ και μέγιστη ροπή 4,1 kg-m στις 6.000σαλ., ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 368κ.εκ. είναι ο ισχυρότερος της κατηγορίας του. Διαθέτει Hi-Performance τετραβάλβιδη κεφαλή, υψηλή συμπίεση 11.8:1 και ηλεκτρονικό ψεκασμό της Bosch δύο χαρτογραφήσεων Eco-Sport με αυτόματη εναλλαγή στο Sport μόλις οι στροφές του κινητήρα ξεπεράσουν τις 7.000, για άμεση απόκριση σε συνθήκες έντονης επιτάχυνσης. Πανταχού παρών το σύστημα Traction Control που εποπτεύει ανεπιθύμητες καταστάσεις ολίσθησης, μπορεί όμως και να απενεργοποιηθεί πλήρως κατ΄επιλογήν του αναβάτη. Στην πράξη επεμβαίνει σπάνια, εξαιτίας του πολύ καλού στησίματος του G368. Ο κινητήρας ακολουθεί τις Euro5+ προδιαγραφές ενώ ενσωματώνει προηγμένη τεχνολογία ώστε να είναι αποδοτικός χωρίς να είναι αδηφάγος σε καύσιμο, γεγονός που επιβεβαιώνεται και από τα 4,2 λίτρα κατανάλωσης που μετρήσαμε σε μεικτό κύκλο. Παράλληλα, τα 4 λίτρα σε συνθήκες ταξιδιού είναι ένα απόλυτα λογικό νούμερο δεδομένης και της ιπποδύναμης του scooter, ενώ σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 17,5 λίτρων εκτοξεύουν την αυτονομία πάνω από τα 400 χιλιόμετρα πριν χρειαστείς ανεφοδιασμό.


Σελίδα 1Πρώτη δοκιμή στην Ελλάδα νέου Zontes G368
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
DAYTONA
BEST MOTO