Η adventure φιλοσοφία του G368 επιτάσσει ικανότατα περιφερειακά τα οποία συνεργάζονται άψογα με το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο για βέλτιστη ακαμψία χωρίς κόστος σε ευελιξία. Έτσι, το ανεστραμμένο πιρούνι των 41 χιλιοστών διαθέτει διπλή τιμονόπλακα στήριξης και ρυθμίσεις για απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς, ενώ τα δύο αμορτισέρ έρχονται με ξεχωριστά δοχεία αζώτου και ρυθμίσεις σε απόσβεση επαναφοράς και προφόρτιση ελατηρίου. Οι διαδρομές των αναρτήσεων είναι 154 χιλιοστά εμπρός και 114 χιλιοστά πίσω και σε συνδυασμό με τα 150 χιλιοστά απόστασης από το έδαφος, φανερώνουν τις χωμάτινες προθέσεις του G368. Για το σύστημα πέδησης έχει επιστρατευτεί η γνωστή μας J.Juan με τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα και δίσκο 276 χιλιοστών μπροστά και διπίστονη δαγκάνα με δίσκο 240 χιλιοστών πίσω. Έξτρα χαρακτηριστικό η λειτουργία Off-Road κατά την οποία απενεργοποιείται το ABS στον πίσω τροχό για οδήγηση στο χώμα. Οι αλουμινένιοι τροχοί είναι ακτινωτοί διαστάσεων 17 ιντσών μπροστά και 14 ιντσών πίσω και συνεργάζονται με tubeless τακουνάτα ελαστικά της CST με διάμετρο 110/70-17 και 140/70-14 αντίστοιχα.