Με εξαίρεση την χώρα μας, τα παπιά δεν ευδοκιμούν στην Ευρώπη ως είδος. Στις ασιατικές αγορές, ωστόσο, οι πωλήσεις τους φτάνουν τις εκατοντάδες χιλιάδες κάθε μήνα, με δεκάδες ιδιαίτερα ενδιαφέροντα μοντέλα που θα έκαναν θραύση και στη χώρα μας.
Για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας, ξέρουμε ότι είναι από πολύ δύσκολο έως αδύνατο να δούμε κάποια –αν όχι όλα- από τα παπιά που ακολουθούν, να πατούν τις ρόδες τους σε ελληνικό έδαφος.
Οι αυστηρές ευρωπαϊκές προδιαγραφές και η μικρή έως ανύπαρκτη ζήτηση που έχουν τα παπιά στην υπόλοιπη Ευρώπη είναι τα δύο μεγαλύτερα εμπόδια. Ωστόσο η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία, δικαίωμα στο όνειρο έχουμε όλοι μας και επειδή ποτέ δεν ξέρει κανείς τι μας επιφυλάσσει το μέλλον ας ρίξουμε μαζί μια ματιά σε μερικά ομολογουμένως ιδιαίτερα εντυπωσιακά παπιά που θα θέλαμε να δούμε κάποια στιγμή και στην χώρα μας.
Τα παπιά που θα δείτε παράγονται στα εργοστάσια της εκάστοτε εταιρίας σε Βιετνάμ, Ταϊλάνδη, Ινδονησία και Μαλαισία, όπου έχει η καθεμιά δηλαδή. Ο ανταγωνισμός μάλιστα σε αυτές τις αγορές είναι τόσο σκληρός και οι αναβάτες τόσοι πολλοί, που οι προτάσεις των εταιριών είναι πραγματικά εντυπωσιακές και δεν έχουν να ζηλέψουν κάτι από τις μοτοσικλέτες αντίστοιχου κυβισμού, το αντίθετο θα λέγαμε.
Κανονικά η Honda έπρεπε να αντικαταστήσει το innova 125 με το συγκεκριμένο παπί 150cc και όχι με το καινούργιο που μας ήρθε.Εχω το innova 125 σε άσπρο χρωμα 5 χρόνια σε τέλεια εξωτερική εμφάνιση αν βάλεις διπλα το καινούριο που μας ήρθε 125 φαίνεται το δικό μου σαν καινούριο μοντέλο.Αφου η Ελλάδα είναι τόσο καλή αγορά για παπια θα έπρεπε οι εταιρείες να την τιμούσανε και να φέρναν μοντέλα που διαθέτουν στην Ασία .Γιατι όχι και αποκλειστικά για μας αλλά είπαμε όλα γίνονται όχι για το κέρδος αλλά για το πολύ κέρδος.
Γιατι δε φερνουν τα Ασιατικα παπια των 150 κυβικων στην Ελλαδα??
Τι συμφερον μπορει να εχουν οι εταιρειες απο αυτο??
Βαρεθηκαμε τα κλασικα 125αρια με τα 9 αλογα που ειναι ψοφιμια μπροστα σε αυτα τα Ασιατικα παπια των 15+ ιππων!!!
Καλα ειναι τα 135αρια που ειναι μεταξυ 11-13 ιππων αλλα η Ελλαδα ειναι χωρα που εχουν ζητηση τα παπια και δεν μπορω να καταλαβω ΓΙΑΤΙ δεν μας φερνουν τα 150ρια!!
δεν ξερω τι παθατε στα περιοδικα που το supra gtr 150 το βγαλατε θεο, μονο η μηχανη του αξιζει ,οσο για το βαψιμο σκελετου η ποιοτητα ειναι ΜΑΠΑ , ολη η πρωτη παρτιδα παραδωσης 2019 ειναι παντελως διαβρομενα,σκουριες παντου, μη βγαλεις βιδες απο σκελετο δεν ξαναβιδωνουν ευκολα,στο δρομο πορεια πολους ψαλιδισμους το χανεις μιλαμε, η βιδα που ανασηκωνετε ο προβολεας δυσλειτουργει , κατ΄εμενα τα φρενα μετρια, αλλα τα 3500 ευρο ειναι πολλα για το gtr. ολα αυτα ειναι μια γρηγορη αποψη μου.
Κανονικά η Honda έπρεπε να αντικαταστήσει το innova 125 με το συγκεκριμένο παπί 150cc και όχι με το καινούργιο που μας ήρθε.Εχω το innova 125 σε άσπρο χρωμα 5 χρόνια σε τέλεια εξωτερική εμφάνιση αν βάλεις διπλα το καινούριο που μας ήρθε 125 φαίνεται το δικό μου σαν καινούριο μοντέλο.Αφου η Ελλάδα είναι τόσο καλή αγορά για παπια θα έπρεπε οι εταιρείες να την τιμούσανε και να φέρναν μοντέλα που διαθέτουν στην Ασία .Γιατι όχι και αποκλειστικά για μας αλλά είπαμε όλα γίνονται όχι για το κέρδος αλλά για το πολύ κέρδος.
Γιατι δε φερνουν τα Ασιατικα παπια των 150 κυβικων στην Ελλαδα?? Τι συμφερον μπορει να εχουν οι εταιρειες απο αυτο?? Βαρεθηκαμε τα κλασικα 125αρια με τα 9 αλογα που ειναι ψοφιμια μπροστα σε αυτα τα Ασιατικα παπια των 15+ ιππων!!! Καλα ειναι τα 135αρια που ειναι μεταξυ 11-13 ιππων αλλα η Ελλαδα ειναι χωρα που εχουν ζητηση τα παπια και δεν μπορω να καταλαβω ΓΙΑΤΙ δεν μας φερνουν τα 150ρια!!
τηςSuzuki να μη διαθετει παπι στη γκαμα της
Βγηκε στην εκθεση μοτοσυκλετας 2018!!! Προσεχως πιστευω και στις αγορες!!
δεν ξερω τι παθατε στα περιοδικα που το supra gtr 150 το βγαλατε θεο, μονο η μηχανη του αξιζει ,οσο για το βαψιμο σκελετου η ποιοτητα ειναι ΜΑΠΑ , ολη η πρωτη παρτιδα παραδωσης 2019 ειναι παντελως διαβρομενα,σκουριες παντου, μη βγαλεις βιδες απο σκελετο δεν ξαναβιδωνουν ευκολα,στο δρομο πορεια πολους ψαλιδισμους το χανεις μιλαμε, η βιδα που ανασηκωνετε ο προβολεας δυσλειτουργει , κατ΄εμενα τα φρενα μετρια, αλλα τα 3500 ευρο ειναι πολλα για το gtr. ολα αυτα ειναι μια γρηγορη αποψη μου.