LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
EXtra Tiny
Αναρτήσεις
Στιβαρές και άνετες
yamaha, yamaha xt - Μοιάζει με 50άρι, αλλά είναι 125. Κοστίζει όσο ένα 50άρι, αλλά είναι 125. Μοιάζει με το μεγάλο ΧΤ, αλλά είναι... 125. Το νέο ΧΤ125R έχει τη δική του απάντηση σε ό,τι κι αν το ρωτήσετε.
Θα δυσκολευτεί να κάνει endo, αλλά τελικά θα τα καταφέρει. Παρατηρείστε την απόσταση του μπροστινού τροχού από το φτερό
Το πιρούνι του νέου XT έχει διάμετρο 38 χιλ. και διαδρομή 170 χιλ. Η "κρίσιμη" απόσταση, λοιπόν, από το πάνω άκρο της μπότας μέχρι και την κάτω άκρη της κάτω τιμονόπλακας είναι μικρή, έτσι ώστε τα φορτία που αναπτύσσονται κατά την επιβράδυνση να μην είναι ικανά να δημιουργήσουν στρεβλώσεις στο μπροστινό σύστημα. Αντίθετα, θα μπορούσαμε να πούμε ότι το μπροστινό του ΧΤ, παρ' ότι δεν διαθέτει κάποια ρύθμιση, τα καταφέρνει περίφημα. Το σημαντικότερο, πάντως, είναι η ύπαρξη του μεγάλου τροχού των 21'', που παίζει και το σημαντικότερο ρόλο στη σταθερότητα του μικρού on-off, αλλά και στην ικανότητά του να ξεπερνά τα εμπόδια που συναντά μπροστά του. Πίσω, τα πράγματα είναι πιο απλά. Το μονό αμορτισέρ, με διαδρομή τροχού 190 χιλ., που στηρίζει το σιδερένιο ψαλίδι, εδράζεται απευθείας πάνω σε αυτό χωρίς μοχλικό μηχανισμό. Επίσης, δεν παρέχεται καμία δυνατότητα ρύθμισης, παρά μόνο σε δύο διαφορετικές θέσεις (η βάση πάνω στο ψαλίδι έχει δύο τρύπες) που αυξομειώνουν αντίστοιχα το ύψος του πίσω μέρους της μοτοσικλέτας. Το πίσω αμορτισέρ είναι σχετικά μαλακό. Ωστόσο, η μεγάλη σέλα επιτρέπει στο σώμα να μετακινηθεί αρκετά μπροστά, αποφορτίζοντας έτσι τον πίσω τροχό. Το πίσω μονό αμορτισέρ θα ζοριστεί μόνο με δεύτερο άτομο ή στο χώμα, όπου θα τερματίσει σχετικά εύκολα. Με ένα άτομο και σε νορμάλ συνθήκες, όμως, και τα δύο αναρτώμενα άκρα του XT θα αντεπεξέλθουν ικανοποιητικά.

 
 Yamaha XT 125 R
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οδηγώντας
Κινητήρας
Φρένα
Αναρτήσεις
Εξοπλισμός


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ