Ξεπερνώντας, λοιπόν, το μειονέκτημα του κινητήρα στις χαμηλές σ.α.λ. (το οποίο οφείλεται κυρίως στο βάρος του scooter), το Fuoco μπορεί να κινηθεί με άνεση στην πόλη. Στις μεσαίες και ψηλές σ.α.λ. το μεγαλόσωμο scooter φαντάζει πιο ευκίνητο και μπορεί να κινηθεί άνετα, χάρη στις δύο μπροστινές ρόδες. Είναι σταθερότερο από ένα συμβατικό scooter, στρίβει περισσότερο και καταπίνει σαμάρια και λακκούβες, χάρη στο πολύ καλό μπροστινό του. Καλό, όμως, θα ήταν οι ανωμαλίες του δρόμου να μην έρθουν σε επαφή με τον πίσω τροχό και τη σκληρή του ανάρτηση… Επιπλέον, αν και μιλάμε για ένα αρκετά ογκώδες μεταφορικό μέσο, η ιδιαίτερη φύση του Fuoco επιτρέπει στο τιμόνι το μεγαλύτερο κόψιμο που έχετε δει. Ακόμη, λοιπόν, κι αν δε χωρέσει σε κάποιες περιπτώσεις να κινηθεί ανάμεσα στα αυτοκίνητα, ο αναβάτης του θα βρει εύκολα μια εναλλακτική διαδρομή. Έξω από την πόλη, και σε μεγάλες ταχύτητες, η έλλειψη ζελατίνας ίσως ταλαιπωρήσει τον αναβάτη, το Fuoco όμως θα παραμείνει σταθερό και θα εκμεταλλευτεί σωστά τη δύναμή του, ενώ στο χώμα, μπορεί να αδικηθεί από το βάρος του, ωστόσο, θα κινηθεί άνετα σε βατά μονοπάτια.